Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید روح الله لطیفی، سخنگوی گمرگ اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست امسال، ۸۱۸ نفر که از طریق غیر قانونی و قاچاق قصد خروج از کشور را داشتند توسط پرسنل گمرک کشف و تحویل مقامات قضائی شدند.

لطیفی افزود: در رابطه با قاچاق این ۸۱۸ نفر ۲۰۳ پرونده قضائی تشکیل شده که این تعداد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ رشدی ۱۰۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک که این اطلاعات را به مهر داده است در ادامه افزود در : بیشتر کشفیات گمرک در حوزه قاچاق انسان مربوط به گمرک بازرگان بوده و افراد با تابعیت افغانستانی نیز در صدر این کشفیات قرار دارند.

سخنگوی گمرک در خصوص آمار کشفیات قاچاق انسان از سال ۹۴ تا کنون گفت: طی سال‌های ۹۴ تا پایان ۹ ماهه سال ۹۸، پرسنل گمرک توانستند در مجموع یک هزار و ۸۶۲ نفر را که به صورت قاچاق قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و تحویل مقامات انتظامی و قضائی دهند.

لطیفی در پایان افزود: با الکترونیکی شدن و استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های کنترلی پیشرفته، گمرک ایران در زمینه کشف انواع قاچاق کالا، مواد مخدر و انسان توانسته رشد روزافزونی داشته باشد.

وی در پایان گفت: شایان ذکر است در مرداد سال گذشته یکی از متهمان بزرگ اقتصادی که در حال فرار از کشور از طریق اختفا در کانتینر بود با جدیت پرسنل و کمک تجهیزات الکترونیکی و ایکس ری در گمرک بازرگان شناسایی و تحویل مقامات قضائی شد.

کد خبر 473474 برچسب‌ها گمرک قاچاق انسان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گمرک قاچاق انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص