Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در نشست با امام جمعه خمین افزود: ستاد انتخابات استان مرکزی از اردیبهشت امسال تشکیل شد و فعالیت خود  را آغاز کرد و کمیته های زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده‌اند.
وی ادامه داد: هیات اجرایی در استان مرکزی در سطح کشور به عنوان اولین استان تشکیل شد و لیست این هیات در کوتاه‌ترین زمان آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی با اشاره به تشکیل ۲۳ هیات اجرایی اصلی و فرعی در این استان اظهار داشت: این هیات‌های اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحقیقات محلی نیز انجام دادند.
اکرمی تاکید کرد: هیات‌های اجرایی قانون انتخابات را معیار تائید و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات قرار دادند و هیات نظارت استان مرکزی کمترین مشکل را تاکنون در سطح هیات‌های نظارت و اجرایی کشور داشته است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارچوب قانون در استان برگزار می‌شود و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم  وظیفه ستاد انتخابات است.
اکرمی، زادگاه امام راحل را شهرستان ویژه در کشور دانست و گفت: تمام نسل‌ها مدیون خمین هستند و پیشرفت این شهرستان ادای دین به بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی افزود: حل مشکل بیکاری خمین به برنامه مشخص و مصوب کارگروه های اشتغال، رفع موانع تولید و اقتصاد استان نیاز دارد.
اکرمی اظهار داشت: ظرفیت‌های نسبی این شهرستان نظیر گردشگری و کشاورزی شناسایی و از این ظرفیتها برای اشتغالزایی استفاده شود.
وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از لوبیای کشور در خمین تولید می شود، ادامه داد: راه‌اندازی  صنایع تبدیلی برای این محصول و گسترش آن زمینه ارزش افزوده برای شهرستان را فراهم می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی اضافه کرد: ارگ میشیجان یکی از جاذبه های گردشگری خمین است و ظرفیت پذیرش گردشگران بومی و غیر بومی را دارد.
اکرمی گفت: از بیت تاریخی امام خمینی(ره) می توان برای جذب گردشگر خارجی استفاده کرد.
امام جمعه  خمین نیز در این نشست با اشاره به اینکه وضعیت این شهرستان زیبنده نام امام خمینی(ره) نیست، گفت: این شهرستان نسبت به  شهرهای همجوار خود شرایط  بدی دارد.
حجت الاسلام سید « علی حسینی‌پور » افزود: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های خمین برای اشتغالزایی است اما برخی از مناطق شهرستان منطقه حفاظت شده اعلام شده در حالی‌که بستر کشت دیم را دارند.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: به منظور رفع معضل بیکاری در این شهرستان تفاهم‌نامه با بنیاد برکت امضاء شده است که بر اساس آن ۲۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ۴۰۰ میلیون ریالی در بخشهای کشاورزی، صنایع تبدیلی و دامداری معرفی شدند.
« احمد طهرانی » افزود: پنج تسهیل‌گر آموزش دیده  این تعداد متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال را به ۸۰۰ نفر افزایش دادند و در مجموع تسهیلات بنیاد برکت و تبصره ۱۶ بند ب ۴۵۰ میلیارد ریال است.

طهرانی با اشاره به اینکه صنعت در خمین  نتوانسته مانند حوزه کشاورزی توسعه یابد، گفت: راه اندازی صنعت به بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اما مشاغل کوچک در مناطق روستایی و صنعت گردشگری با کمترین اعتبارات راه اندازی می شود.

 شرکت در نشست هیات اجرایی خمین و بازدید از واحدهای تولیدی چینی‌سازی و پتروشیمی این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی به خمین بود.
خمین در جنوب استان مرکزی دارای  ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.
 

برچسب‌ها خمین استانداری مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین استانداری مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی خمین استانداری مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان