Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: صبح امروز حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا به‌صورت سرزده از دادگستری و دادستانی پیشوا بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه حدود ساعت ۸:٣۰ صبح حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به‌صورت سرزده از دادستانی و دادگستری پیشوا بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به‌صورت سرزده از دادسرای پیشوا بازدید و چنددقیقه‌ای با مردم در محل دادگستری صحبت کردند و پای صحبت‌های مردم این ولایتمدار و زحمتکش این شهرستان نشستند و پیگیر مشکلات آن‌ها شدند.

بر اساس گزارش اولیه ارسال شده، در این دیدارها و در بازدید از ساختمان دادگستری شهرستانهای پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضا‌ طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.
در مدت حضور آیت الله رئیسی در دو شهرستان پیشوا و روامین، رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین صادر شد. بر اساس این گزارش، رئیس دستگاه قضا بعد از بازدید سرزده از دادگستری و دادستانی پیشوا به زیارت حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) مشرف شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیسی دیدار پیشوا ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند