Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقدام تخریب‌کنندگان آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن باعث ضربه زدن به روند اجرایی طرح‌های ملی می‌شود.

وی افزود: ‌هم‌اینک شورای امنیت کشور بر ادامه اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن نظر و تاکید دارد.

عباسی تصریح کرد: مقامات قضایی و انتظامی استان اصفهان با عوامل تاثیرگذار و تخریب‌کنندگان آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن که در روز روشن به اموال عمومی و طرح دولتی آسیب وارد کرده‌اند، برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: طرح انتقال آب بن به بروجن از تمامی مجوزهای قانونی و ردیف‌های اعتباری ملی برخوردار است.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان به هیچ‌وجه از اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی گفت: اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن حتی در صورت بروز اختلال در روند کاری آن، دوباره با جدیت ادامه می‌یابد.

عباسی تاکید کرد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع و تسریع در روند رسیدگی به مساله تخریب‌ محل آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن هستند و این مساله را از طریق قوه قضاییه، نیروی انتظامی و شورای امنیت کشور پیگیری می‌کنند.

وی یادآور شد: استان اصفهان به عنوان مسوول تامین امنیت اجرای آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن مشخص شده است.

عباسی اظهار داشت: استان اصفهان در برابر این اقدام تخریب‌کنندگان آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن باید تخریب کنندگان را شناسایی و معرفی کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری موظف است وضعیت آب‌گیر و طرح انتقال آب بن به بروجن را روزانه پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، طرح انتقال آب بن به بروجن که آب را برای مصارف آشامیدنی از منطقه بن به سمت بروجن و نقنه انتقال می‌دهد، طرحی است که مصوبه ۲ دولت را دارد.

به تازگی نیز با سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری روند اجرایی این طرح سرعت بیشتری به خود گرفت و اینک پیشرفت فیزیکی آن به حدود ۸۰ درصد رسیده است.

با بهره‌برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن مشکل آب آشامیدنی ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری با جمعیتی افزون بر ۴۶۰ هزار نفر رفع می‌شود.

به گفته مسوولان چنانچه این طرح با سرعت لازم به بهره‌برداری نرسد، تامین آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری با بحران جدی مواجه خواهد شد.

طرح انتقال آب بن به بروجن با توجه خشک‌سالی‌های متوالی در چهارمحال و بختیاری و تحت تاثیر قراردادن زندگی و معیشت مردم، یکی از مطالبات اصلی شهروندان و از ضرورت‌های این حوزه به شمار می‌رود.

پیش نیز محل آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن در نیمه مهرماه سال‌جاری از سوی برخی افراد مورد تخریب قرار گرفت.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری اصفهان آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری اصفهان آبرسانی بروجن چهارمحال وبختیاری اصفهان آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی