Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش‌ها برای یافتن بقایای هواپیمای میگ ۲۹ ارتش که روز گذشته در ارتفاعات سبلان سقوط کرد، وارد دومین روز خود گشته و از بامداد پنجشنبه حرکت گروه‌های امدادی از مسیرهای مختلف به قله سبلان آغاز شد.

به گزارش برنا،علاوه بر امدادگران هلال احمر، نیروهای ارتش ، بسیج و افراد محلی گروه‌هایی از کوهنوردان زبده نیز به جمع جستجوگران پیوسته‌اند و این در حالی است که گزارش‌ها از نامساعد بودن وضعیت جوی، وزش باد شدید و کولاک در ارتفاعات سبلان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز بالگردهای هلال احمر و ارتش برای یافتن سرنخی از هواپیمای سقوط کرده در سبلان نیز به پرواز درآمده و به سمت قله سبلان حرکت کرده‌اند اما وضعیت هوا پرواز برای آنها را بسیار سخت کرده است.

روابط عمومی ارتش روز چهارشنبه اعلام کرد: یک فروند جنگنده میگ-۲۹ نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در حین اجرای ماموریت دچار سانحه شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، این جنگنده پیش از ظهر چهارشنبه حین پرواز عملیاتی در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد. خلبان این جنگنده سرهنگ "محمدرضا رحمانی" از خلبانان مجرب نیروی هوایی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج روابط عمومی وزش باد هلال احمر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان