Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «کاظم جلالی» سفیر ایران در فدراسیون روسیه در ادامه دیدارهای آشنایی خود، با «ضمیر کابولوف» مدیرکل اداره دوم آسیا و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ملاقات کرد.

در این دیدار ۲ طرف علاوه بر مرور همکاری های ۲ کشور در سطح منطقه ای، با اشاره به اراده روسای جمهور ایران و روسیه بر توسعه و تقویت روابط در همه زمینه ها بر عملیاتی کردن توافقات صورت گرفته در دیدار های روسای جمهور ۲ کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کابالوف در این ملاقات ضمن خوشامدگویی، برای کاظم جلالی در مسئولیت جدیدش به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه آرزوی موفقیت و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مورد علاقه ابراز کرد.

سفیر جدید ایران در مسکو دیروز (چهارشنبه) چهارم دی ماه 1398 در دومین روز از حضور خود در مسکو با «ایگور مورگولوف» معاون وزیر خارجه روسیه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

جلالی به جای مهدی سنایی که ۶ سال عهده دار این سمت بود، به عنپان سفیر جدید ایران در فدراسیون روسیه منصوب شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند