Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این آیین با اشاره به اینکه مازندران از قطب های ورزش کشور محسوب می شود، گفت: این سالن ورزشی که در سال ۹۰ کلنگ آن به زمین زده شد از پروژه های مهم غرب مازندران بود که برای ساخت آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

حبیب حسین زادگان افزود : با افتتاح این سالن ورزشی به زیربنای ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع شهرستان تنکابن به لحاظ ضریب سرانه ورزشی جزء شهرستان های تقریبا برخوردار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه ورزشی مازندران حدود ۱.۲ مترمربع است ، اظهار داشت : مازندران در بسیاری از ورزش ها بویژه کشتی ، ووشو ، کاراته و ... در جهان و ایران افتخارات زیادی کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد : پروژه های دیگری نیز در دست اقدام است و با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در ادامه با اشاره به اینکه پروژه خانه کشتی از پروژه های نیمه تمام در منطقه بود ، گفت : در سال ۹۲ تعداد ۲۲۷ پروژه نیمه تمام در شهرستان تنکابن به دولت تدبیر و امید تحویل داده شد و مقرر گردید پروژه جدیدی تعریف نشود تا این پروژه ها به سرانجام برسد.

سید امیر حسینی جو افزود : کشور در شرایط تحریم ظالمانه قرار دارد و دولت با وجود تنگناهای مالی تلاش کرد تا پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند که یکی از انها خانه کشتی تنکابن بود.

وی  خاطر نشان کرد : امیدواریم اعتباری نیز برای خوابگاه ورزشی کنار خانه کشتی تخصیص داده شود تا از این مکان برای برگزاری رقابت های ملی و بین المللی استفاده گردد.

وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی در استان مازندران به این استان سفر کرده است.

سلطانی فر قرار است عصر امروز ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان نور را افتتاح کند.

برچسب‌ها تنکابن افتتاح طرح مسعود سلطانی فر ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن افتتاح طرح مسعود سلطانی فر ورزشی تنکابن افتتاح طرح مسعود سلطانی فر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد