Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شهدای ششم بهمن آمل که در چارچوب هفته ششم این رقابت‌ها روز پنجشنبه در سالن ورزشی شهید فلاح آمل میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود و در پایان میهمان مدعی خود را با نتیجه ۳ برصفر با شکست بدرقه کرد.

تنها نماینده مازندران در این دیدار در سه دست متوالی وبا امتیازهای (۲۵ بر ۱۵)، (۲۵ بر ۱۵) و (۲۵ بر ۱۹) پیروز شد و پنجمین پیروزی این فصل خود را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان" هادی رضایی" در تیم شهدای ششم بهمن آمل با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی ۱۶ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیازی با تیم شهرداری ورامین در رده دوم جدول قرار گرفت.

تیم شهدای ششم بهمن آمل در هفته هفتم و آخرین دیدار نیم فصل نخست این رقابت‌های روز پنجشنبه ۱۲ دی در اصفهان به مصاف تیم مدعی ذوب آهن اصفهان می‌رود.

تیم شهدای ششم بهمن آمل با جذب بازیکنان ملی پوشی همچون " مرتضی مهرزاد"، "رمضان صالحی"، " حسین گلستانی"، "مجید لشکری" و چند بازیکن با تجربه وجوان با انگیزه دیگر عزم خود را برای قهرمانی دراین رقابت‌ها جزم کرده است.

آملی‌ها درنخستین سال حضور خود درلیگ برتر والیبال نشسته هدایت تیم شأن را نیز به " هادی رضایی" سرمربی تیم ملی والیبال نشسته سپردند.

مسابقات امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور با حضور ۷ تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی تبریز، مس شهربابک، شهدای ششم بهمن آمل وپالایش نفت آبادان به صورت رفت وبرگشت برگزار می‌شود.

تیم بهزیستی مازندران در ۳ سال متوالی قهرمانی این رقابتها را درکارنامه داشت، در نیم فصل دوم فصل گذشته از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد.

کد خبر 4808173

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال نشسته لیگ برتر والیبال آمل بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز مشهد آبگرفتگی معابر استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان