Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز رئیس قوه قضائیه به صورت از پیش اعلام نشده به شهرستان‌های پیشوا و ورامین سفر کرد. در این سفر که در ساعات ابتدایی صبح انجام و تا نزدیک ظهر طول کشید آیت الله رئیسی با حضور در ساختمان‌های دادگستری پیشوا و ورامین از نزدیک با مراجعین دیدار و در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارمندان دستگاه قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش اولیه ارسال شده، در این دیدارها و در بازدید از ساختمان دادگستری شهرستانهای پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضاً طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.

در مدت حضور آیت الله رئیسی در دو شهرستان پیشوا و ورامین، رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین صادر شد.

اخبار تکمیلی در خصوص این بازدید متعاقباً ارسال خواهد شد.

کد خبر 4808157

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رئیسی قوه قضائیه فرماندار پیشوا استان تهران دستگاه قضایی آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه محسن هاشمی هفته پژوهش شهر تهران اداره کل محیط زیست استان تهران سازمان تامین اجتماعی سازمان امداد و نجات هلال احمر بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی