Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@18:54:00 GMT

میانکاله بهشهر می‌تواند اکو پارک داشته باشد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۵۱۰۲

میانکاله بهشهر می‌تواند اکو پارک داشته باشد

اسلامی با اشاره به شبه‌جزیره میانکاله، گفت: شرایط ایجاد اولین اکو پارک کشور در میانکاله فراهم است و باید در این بخش تلاش بیشتری برای توسعه گردشگری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد اسلامی» امروز (5 دی) در حاشیه بازدید از راه دسترسی به بندر امیرآباد، صفی‌آباد و میانکاله بهشهر اظهار کرد: اشتغال و مسکن دو مشکل اصلی مردم است و امیدواریم باهمت مردم و با جذب سرمایه‌گذاری مناسب، در توسعه اشتغال گام برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه ویژه اقتصادی از اهمیت ویژه برخوردار است و شرایط تبدیل به منطقه آزاد شدن طی مراحل قانونی در دست انجام است.

 

وی با اشاره به شبه‌جزیره میانکاله اظهار کرد: شرایط ایجاد اولین اکو پارک کشور در میانکاله فراهم است و باید در این بخش تلاش بیشتری برای توسعه گردشگری انجام شود.

 

 اسلامی افزود: به‌زودی اسکله رورو با ارسال مراسلات محصولات باغی و شیلاتی، افتتاح و شاهد توسعه در این بخش خواهیم بود.

 

وی گفت: با توجه به ارائه تسهیلات لازم، تجار و سرمایه‌گذاران از فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در بندر اميرآباد استفاده کنند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان استان بوشهر خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما مسجد استان بوشهر شبه جزیره میانکاله بندر امیرآباد بهشهر وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود