Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست هماهنگی حماسه ۹ دی در استان بوشهر بیان کرد: فتنه‌های دشمن هر روز پیچیده‌تر می‌شود و قطعا تقابل با آن‌ها هم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و حضور با شکوه مردم در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ایران اسلامی تاکنون فتنه بزرگی پشت سر گذاشته است افزود: مثل همیشه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری سربلند از این فتنه‌ها بیرون آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تجمع مردم در مصلی جمعه بوشهر در مراسم نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یکی از شاخص‌هایی است که هم دوست و هم دشمن به آن توجه می‌کند.

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه مراسم حماسه ۹ دی در بوشهر ساعت ۹ صبح در مصلی جمعه این شهر برگزار می‌شود گفت: مراسم بزرگداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز ۹ دی در مصلی جمعه بوشهر با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم ۹ دی در شهر‌ها و مراکز شهرستان‌ها و روستا‌های استان بوشهر با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سیده زهرا شجاعی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار شد.

منبع: جماران

tags # سید محمد خاتمی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام