Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهراب عالی مسئول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان که در اولین نشست روابط عمومی ها با استاندار و مدیران استان سخن می گفت، مسیر توسعه استان چهارمحال و بختیاری را با توجه به منابع طبیعی سرشار و خدادادی و پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی، معرفی این سرمایه ها به کشور و دنیا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود مفاخر و مشاهیری مانند عمان سامانی، داراب افسر بختیاری، میرزا حبیب دستان بنی، طالب پور بروجنی، شیخ پیاده و آیت الله دهکردی افزود با معرفی این مفاخر و سرمایه ها به کشور و تبدیل آنها به سرمایه نمادین می توان تولید ارزش و ثروت نمود.
عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی را دو رخداد عظیم یک قرن اخیر در کشور ایران دانست و بر نقش مردم استان و بختیاری ها در انقلاب مشروطه تاکید کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان کشور بر لزوم گرامیداشت بزرگان و مفاخر بختیاری، سرداران انقلاب مشروطه و اسناد و بناهای بازمانده از انقلاب مشروطه را فرصتی برای معرفی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری دانست.

عالی فعال نمودن دیپلماسی عمومی با محوریت روابط عمومی ها برای معرفی میراث فرهنگی، هنری، سرمایه های طبیعی، تاریخی، هویتی و مفاخر و سرداران مشروطه را پیشنهادی جهت خروج استان از وضعیت توسعه نیافتگی کنونی دانست.

وی با تاکید بر نقش امید در اعتماد بین دولت و ملت و مردم و مسئولین، تصریح کرد روابط عمومی ها از آنجایی که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین می باشند به مثابه یک نهاد امید آفرین در جامعه عمل می کنند.

عالی با برشمردن چالش های فراروی روابط عمومی ها، آموزش را یکی از ضروریات در دو سطح مدیران و روابط عمومی ها دانست.

وی عدم شفافیت و اطلاع رسانی به موقع را موجب انتقال مرجعیت رسانه ای از درون مرزهای کشور به بیرون از مرزها و سوء استفاده بیگانگان و رسانه های خارجی از مسائل کشور دانست.

46

کد خبر 1335462

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری روابط عمومی پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو