Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: طرح نظم بخشی و ارتقا امنیت اجتماعی با کمک همیاران فرهنگی ترافیک به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان لرستان اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به اجرای طرح نظم بخشی و ارتقا امنیت اجتماعی توسط راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: طرح نظم بخشی و ارتقا امنیت اجتماعی با کمک همیاران فرهنگی ترافیک به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان لرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نداشتن پلاک جلو و عقب اتومبیل، استفاده از شیشه دودی و خوانا نبودن پلاک از مهمترین موارد برخورد با رانندگان متخلف بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان عنوان کرد: در راستای اجرای طرح نظم بخشی و ارتقا امنیت در استان لرستان تعداد ۱۶۱ مورد به دلیل نداشتن پلاک عقب و جلو و همچنین خوانا نبودن پلاک، ۴۱۸ مورد استفاده از شیشه دودی با اعمال قانون های سنگین معرفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه احساس کردیم مردم از برخی رانندگان متخلف ناراضی هستند بر همین اساس طرح نظم بخشی و ارتقا امنیت جهت رضایت مندی مردم در سطح استان اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد