Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@00:13:51 GMT

آماری جالب از تولد نوزادان در98.8.8

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۵۲۷۳

معاون امور اسناد هویتی با اشاره به افزایش تاریخ تولدهای لاکچری در هشتم آبان امسال گفت: این موضوع از نظر نقض حقوق نوزاد قابل بررسی است. ناطقان: سیف‌الله ابوترابی معاون امور اسناد هویتی و سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور  با اشاره به آمار روزانه ولادت در ماه آبان و تولدهای لاکچری در این ماه گفت: بر طبق آمار ارائه شده،‌ ولادت‌های رخ داده در ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸.۸ بیش از 1.5 برابر متوسط ولادت‌های رخ داده در روزهای دیگر ماه آبان است.

وی گفت: با توجه به اینکه ثبت ولادت بر پایه گواهی‌های بیمارستانی به انجام می‌رسد، علت رخداد این پدیده در چارچوب بررسی عملکرد پزشکان قابل بررسی است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور همچنین گفت: بروز پدیده روزگزینی در ولادت‌های رخ داده در کشور، در روزهای خاص به وضوح نمایان است. اما بررسی‌های بیشتر ابعاد این پدیده در سازمان در دست انجام است که نتایج آن در آینده منتشر خواهد شد.

وی گفت: اگر روزگزینی ناشی از سزارین نابهنگام باشد، موضوع در چارچوب نقض حقوق نوزادان نیز قابل بررسی می‌باشد.

آمار ولادت در روزهای ماه آبان

تاریخ فراوانی تاریخ فراوانی یکم 3892 یازدهم 3278 دوم 3511 دوازدهم 3822 سوم 2319 سیزدهم 3392 چهارم 3433 چهاردهم 3669 پنجم 2650 پانزدهم 2678 ششم 3175 شانزدهم 2771 هفتم 2547 هفدهم 2200 هشتم 5242 هیجدهم 3754 نهم 3122 نوزدهم 3681 دهم 2425 بیستم 3548
ابوترابی خواستار بررسی‌های دقیق‌تر صاحب‌نظران در مورد این پدیده اجتماعی شد. منبع: مشرق برچسب ها: آمار جالب ، تولد ، نوزادان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آمار جالب تولد نوزادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی سال‌های طولانی‌ای را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده روز گذشته ۳۶ ساله شد.

علیرضا حقیقی روز گذشته در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

بازیکنان باتجربه هوادار پس از پیروزی و کسب ۳ امتیاز برای گلر باتجربه‌شان جشن تولد گرفتند و به او تبریک گفتند.

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • قصه فراق از تحصیل
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد