Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند,استاندار بوشهر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با بیان اینکه نخستین کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده به‌زودی دومین کشتی حامل کالا‌های اساسی به وزن ۱۵ هزار تن در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با بیان اینکه تا پایان سال چند کشتی دیگر حامل کالا‌های اساسی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد افزود: انتقال کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی به بندر بوشهر نقش مهمی در رونق این بندر و این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

گراوند با اشاره به پرداختی‌های بانکی برای رونق تولید عنوان کرد: در این زمینه تسهیلات اعتباری بانکی از محل ردیف‌ها و تبصره‌های مختلف ابلاغ شده که باید بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کمک کنند تا بر اساس شعار رونق تولید این مهم محقق شود.

او با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در تحقق رونق تولید بیان کرد: رونق تولید که زمینه خدمت به جامعه بیش از پیش را فراهم می‌کند یک نوع عبادت محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر، رونق تولید، اشتغال‌زایی و خارج شدن از رکود را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برای رونق تولید در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات تسهیلاتی ابلاغ شده که برای استفاده جامعه هدف از این فرصت باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

گراوند با بیان اینکه آمریکا در تحریم‌ها، اهداف اقتصادی و معیشتی جامعه را هدف قرار داده است گفت:رونق تولید یکی از راه‌های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است که بانک‌ها در تامین نقدینگی بنگاه‌های صنعتی، اقتصادی، خدماتی و معدنی نقش تاثیرگذاری دارند.

او از رونق تجارت در بنادر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای رونق بنادر و گمرکات استان بوشهر راهکار‌های لازم ارائه و عملیاتی شده و در این راستا انتقال کشتی‌های تجاری برای تخلیه محموله‌های کالا‌های اساسی کشور به بندر بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد