Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بخش‌های خیرساز قلب، سیی سی یو، پوست و پاتولوژی بیمارستان یحیی‌نژاد بابل در مساحت 750 متر مربع در چهار واحد مجزا با اعتبار 10 میلیارد ریال با حمایت خیر سلامت بابل افتتاح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، سید فرزاد جلالی ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش‌های خیرساز قلب، سیی سی یو و پوست بیمارستان یحیی‌نژاد بابل که با کمک خیر حوزه سلامت قدرت الله صمدی تبار احداث شد، اظهار کرد: همیشه در همه عرصه‌ها مردم از مسؤولان جلوتر هستند و در بخش درمان نیز شاهد استقبال خوب خیران برای ساخت بخش‌های قلب، سیی سی یو و پوست وپاتولوژی، جراحی زنان ومردان و اتاق عمل بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاری خیر حوزه سلامت مرکز جامع سرطان به یاد نخستین شهید بابل احداث می‌شود، افزود: چنانچه دولت در بحث تکمیل تجهیزات و پرسنل موافقت کنند این خیر حاضر به احداث ساختمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: ساخت 22 همراه سرا برای اسکان همراهان یک سوم بیمارانی که از خارج استان پذیرش می‌شوند، ساخت و اتمام پروژه اورژانس و توسعه بخش شیمی درمانی با افزایش 12 تخت از جمله اقدامات خیران سلامت در بیمارستان شهید رجائی بابلسر است.

جلالی احداث مرکز جامع دیالیز با 100 تخت در بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) را از اقدامات خیران سلامت این دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: پروژه ساخت مرکز غربالگری جدید بیمارستان نیز توسط خیران در حال احداث است.

این مسؤول یادآور شد: پروژه ساخت بخش داخلی و اطفال، کلنگ‌زنی بخش اورژانس، اخذ مجوز 64 تخت و تجهیز بیمارستان به بخش قلب، داخلی و رشته‌های تخصصی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در بیمارستان مرزیکلا  به کمک خیران سلامت است.

خواستار موافقت اصولی ساخت جامع مرکز سرطان هستیم

رئیس بیمارستان یحیی‌نژاد بابل نیز اظهار کرد: این مراسم تکریم از اقدام خیرخواهانه خیری است که یک میلیارد تومان برای خدمت به بیماران هزینه کرده است.

محمدسالکی افزود: بیمارستان یحیی‌نژاد در دهه ۴۰ بنا شد و در دهه ۵۰ تغییر کاربری داد و در حال حاضر بازسازی و استاندارد سازی شده است، در سال ۹۳ با طرح نظام سلامت مبالغی برای هتلینگ و بازسازی آن اختصاص یافت.

امام جمعه بابل نیز اظهار کرد: تکریم از خیران تکریم از همه ارزش‌های انسانی است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: آنچه انسان از عمل خیر انجام می‎دهد همان باقیات و صالحات است که تا ابد برای خیران ثبت می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بابل افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است