Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:38:07 GMT

واکنش وزیر آموزش و پرورش به تعطیلی مدارس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۵۳۶۱

واکنش وزیر آموزش و پرورش به تعطیلی مدارس

حاجی میرزایی در واکنش به تعطیلی مداوم مدارس گفت: تصمیم‌گیری در این رابطه بر عهده کمیته اضطرار آلودگی هوا است، اما ما جبران‌می کنیم. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با میزان، در پاسخ به این سوال که نظر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس چیست و چه برنامه ای برای جبران این تعطیلات دارید گفت: تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس برعهده کمیته اضطرار آلودگی هوا است که در استانداری تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بعضی روز‌های سال، این تعطیلی‌ها ایجاد می‌شود، اما انشالله دیگر نیازی به تعطیلی نخواهیم داشت و تعطیلی‌ها پایان می‌پذیرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که این تعطیلی‌ها به درس دانش آموزان آسیب می‌زند و برنامه این وزارت خانه در این باره چیست، گفت: ما تعطیلی‌ها را جبران می‌کنیم.

حاجی میرزایی در باره نحوه جبران تعطیلی‌ها ادامه داد: مدیران باید برنامه ریزی کرده تا ساعت‌های تعطیلی جبران شود.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

 

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مهر ماه امسال هزار و ۵۰۵ معلم جدید در آموزش و پرورش کردستان جذب خواهند شد. - اخبار استانها -

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از جذب یک هزار و 505 معلم جدید در آموزش و پرورش کردستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 24 هزار فرهنگی در استان مشغول فعالیت هستند اما در برخی حوزه‌ها دچار کمبود نیرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یکهزار و 200 معلم جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: اول مهرماه امسال نیز از طریق آزمون استخدامی ماده 28 حدود 406 نفر خانم و 759 نفر از آقایان؛ جمعاً 1065 نفر جذب آموزش و پرورش کردستان خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: 340 نفر هم از طریق دانشگاه فرهنگیان، ورودی‌های سال 99 فارغ‌التحصیل و جذب آموزش و پرورش خواهند شد، امیدواریم با جذب و ورود این معلمان جدید، چالش کمبود معلم مرتفع شود.

رفع مشکل بیمه و حقوق معلمان مدارس غیردولتی

وی با اشاره به توجه دولت به وضعیت معیشتی معلمان؛ درباره رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: به منظور ارتقای کیفیت صلاحیت‌های حرفه‌ای و بهبود معیشت فرهنگیان، رتبه‌بندی معلمان پس از وقفه 11 ساله در دولت سیزدهم اجرا و در این راستا بیش از23 هزار کردستانی شامل این طرح شدند.

ناظمی‌جلال همچنین درباره عملکرد مدارس غیر دولتی عنوان کرد :حدود 8 درصد از دانش‌آموزان استان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند و عملکرد و فعایت آنها هم زیر نظر آموزش و پرورش است. این معلمان مشکلاتی دارند که اخیراً در مجلس شورای اسلامی خبرهای خوبی از بهره‌مندی این افراد از مزایای بیمه و حقوق داده شده که پس از تصویب نهایی جهت اجرا ابلاغ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این قانون، مشکلات معلمان مدارس غیر دولتی استان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!