Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، این فرد مطلع گفت: آیت الله حسینی به دلیل کهولت سن و آیت الله ملک حسینی نیز در راستای تجمیع دو منصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج از سمت خود استعفا داده اند.

وی اظهار داشت: از سالهای گذشته تجمیع این دو منصب همچون دیگر استانها مورد تاکید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود اما آیت الله ملک حسینی به دلایل مختلفی امامت جمعه شهر یاسوج را نپذیرفتند و از دو سال گذشته نیز قصد خود مبنی بر کناره گیری از سمت فعلی را به اطلاع مسئولان امر رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از این دلایل مباحث فقهی بوده چرا که نماز ایشان در یاسوج شکسته است و قاعدتا امکان امامت نماز جمعه برای ایشان وجود ندارد.

این منبع آگاه افزود: آیت الله ملک حسینی برای تدریس به قم برمی گردند اگرچه همچنان به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از خدمت به مردم شریف و ولایتمدار استان دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: احتمالا حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی شهر دهدشت جانشین آیت الله ملک حسینی و آیت الله حسینی در مناصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خواهد شد.

کد خبر 473519 برچسب‌ها استان کهکیلویه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهکیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج افزود: اگر کار وجود نداشته باشد، جامعه تعطیل می‌شود و نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شده و شرایط بر آنها سخت شود.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع حقوق کارگران مورد تاکید است، اظهار کرد: برای مثال برخی کارگران شهرداری چندین ماه حقوق خود را دریافت نکردند و باید به رفاه کارگران توجه شود.

حسینی افزود: کارگران در جامعه زحمت زیادی می‌کشند و کار سرمایه جاودانی است.

حسینی با اشاره به جنایات غرب در کشورهای مختلف، اظهار کرد: در غزه بر روی مردم مظلوم بمب می‌ریزند، چندین هزار نفر کشته شده و چند میلیون نفر آواره شده‌اند و این دستاوردهای یک غرب وحشی است.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه علم باید مهد آرامش بشر باشد، اظهار کرد: امروز علم در غرب به مهد کشتن بشر تبدیل شده و بمب‌هایی که بر سر مردم غزه فرود می‌آید در این محور است.

حسینی با اشاره به جایگاه بارز معلم در جامعه عنوان کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، فلسفه و کلام بود.

وی افزود: فقدان این شهید برای جامعه علمی ما خسارت بار سنگین بود.

حسینی با تبریک روز معلم، تصریح کرد: معلمان وظیفه سنگین و جایگاه رفیع در جامعه دارند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی ابراز داشت: برخی از حوادث مربوط به عامل انسانی، برخی به دلیل زیرساخت‌ها و برخی عدم رعایت قوانین است.

حسینی گفت: در حال حاضر معضل خودروهای شوتی را نیز داریم که با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و علاوه بر خطر برای خودشان، برای بخیه نیز خطرآفرین شدند.

کد خبر 6089062

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان