Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان فوتبالیست کردستانی برای شکست تیم قدرتمند «شهرداری بم» عزم جزم کرده‌اند. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، تیم فوتبال «وچان کردستان» روز جمعه ششم دی ماه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در ورزشگاه ملک نیا سنندج به مصاف تیم قدرتمند «شهرداری بم» می‌رود؛ بانوان کردستانی در حالی میزبانی این تیم را پذیرفته که آنان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این دوره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیه شهبازی، سرمربی تیم فوتبال بانوان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از آمادگی کامل اعضای تیم خود در مصاف با شهرداری بم خبر داد، و اظهار داشت: نتیجه بازی فردا وچان کردستان تا آخر فصل تعیین‌کننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا کنون تیم وچان گلی نخورده و در زمین خود نیز باختی نداشته است، افزود: در حال حاضر تنها رقیب تیم بانوان کردستان شهرداری بم با امتیاز مساوی است و هیچ تیمی چیزی برای از دست دادن ندارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان کردستان به بحث نقل و انتقالات و جذب بازیکنان اشاره کرد و گفت: بعد از بازی حساس بم، قطعاً جلسات فنی در این راستا برگزار و برای جذب بازیکن تصمیماتی گرفته می‌شود، اما حذف بازیکن نخواهیم داشت.

روایت تسنیم از مشکلات تیم فوتبال بانوان کردستان / دغدغه‌هایی که هیچ‌گاه تمام نمی‌شوندلیگ برتر فوتبال بانوان| جدال شهرداری بم و وچان کردستان برای قهرمانی نیم‌فصل

وی وضعیت، شرایط روحی و روانی بازیکنان فوتبال بانوان کردستان را بسیار مناسب خواند و بیان کرد: تیم بم قوی و ورزشکاران منسجم، هماهنگ و خوبی دارد و چندین سال با یدک کشیدن قهرمانی در رده اول جدول و 39 بازی بدون باخت فعالیت کرده اما امیدوارم بانوان جوان و پرانگیزه کردستانی با تجربه بر این تیم غلبه و آنان را شکست دهند.

شهبازی بیان کرد: خوشبختانه برای بازی فردا مقابل شهرداری بم، بازیکن مصدومی نداریم اما یک بازیکن محروم خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان کردستان با ابراز گله‌مندی از بی‌توجهی رسانه‌ها نسبت به انعکاس موفقیت‌های کسب شده این تیم، تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان هیئت فوتبال با اصحاب رسانه هماهنگی و نشست‌های خبری برای اعضای تیم وچان برگزار کنند چراکه متأسفانه در بخش بانوان این ضرورت‌ها هنوز جا نیافتاده است.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است