Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره عراقی پرسپولیس در نظرسنجی یک سایت عراقی برای انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ در صدر قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت iq-pro.net عراق در نظرسنجی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ عراق را به اشتراک گذاشت. در این نظرسنجی بشار رسن، هافبک پرسپولیس با اختلاف زیاد نسبت به دیگر گزینه‌ها در صدر قرار دارد.

در این فهرست نام بازیکنان سرشناس فوتبال عراق مثل مهند علی، جستن میرام، علی عدنان، طارق همام، بشار رسن، صفا هادی، علا عباس، احمد یاسین، امجد عطوان و ریبین سولاقا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار هافبک عراقی پرسپولیس با ۵۲ درصد آرا فعلا در صدر بهترین بازیکن عراق در سال ۲۰۱۹ جای دارد. در جایگاه دوم مهند علی قرار دارد که تنها ۱۵ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. طارق همام ستاره سابق استقلال تنها با دو درصد آراء در رده هفتم جای دارد.

این نظرسنجی هنوز ادامه دارد. بشار رسن در چند دیدار اخیر پرسپولیس هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. او بازی‌های زیادی را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی عراق و آسیب دیدگی از دست داد، اما اخیرا کالدرون در ترکیب اصلی به او اعتماد کرده و این بازیکن عراقی هم عملکرد بسیار خوبی داشته است و یکی از اصلی‌ترین دلایل بازگشت پرسپولیس به روز‌های اوج است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده میگ 29 کربلای چهار حوادث آبان 98 هانی کرده خاشقچی علیرضا فیروزجا کریسمس اندیشه فولادوند بشار رسن عراق نظرسنجی پرسپولیس تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده میگ 29 کربلای چهار حوادث آبان 98 هانی کرده خاشقچی علیرضا فیروزجا کریسمس اندیشه فولادوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد