Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از فک پلمب قنادی معروف در همدان خبر داد و گفت: به این قنادی 20 روزه‌ مهلت برای رفع نواقص بهداشتی داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چند روز پیش یک قنادی معروف در همدان به دلیل عدم توجه به پاکیزگی محیط و پیدا شدن رنگ غیر مجاز در آن تعطیل شد، ضمن اینکه به این شیرینی‌فروشی ۴۸ ساعت فرصت داده شد تا نواقص را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه ۴۸ ساعت از پلمب این قنادی گذشته و در حال حاضر فک پلمب شده است بیان کرد: قاعده بر این است که بعد از اتمام زمان مشخص و حل مشکل می‌توان از مجموعه متخلف فک پلمب کرد.

محمد خیراندیش گفت: البته این قنادی با مشکلات بهداشتی دیگری چون مناسب نبودن سرامیک محیط مواجه است که موضوع به مسوول آن ابلاغ شده و باید در درازمدت این مشکل را نیز اصلاح کند.

وی تاکید کرد: مهلت درازمدت اصلاح این نواقص ۲۰ روز است؛ در این مدت اگر مشکلات رفع نشود از طریق قانونی پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به پیدا شدن رنگ غیرمجاز در این شیرینی‌فروشی افزود: به همکاران مرکز بهداشت اعلام شده بر روی آن آزمایش صورت گیرد تا نوع این رنگ مشخص شود، البته برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها تصور نمی‌کنیم رنگ قالی باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه استفاده از رنگ غیرمجاز در جامعه وجود دارد و باید کنترل‌ دقیق‌تری صورت گیرد گفت: برنامه داریم هرچند یکبار وضعیت قنادی‌ها را در این خصوص بررسی کنیم.

خیراندیش تأکید کرد:‌ اتحادیه قنادان نیز در این زمینه وظایفی دارد و بازدید از شیرینی‌فروشی‌ها تنها به عهده مرکز بهداشت نیست.

وی در پاسخ به اظهارات برخی که چرا برای این قنادی نصب پرده انجام نشد گفت: این قنادی در مدت چهار سال مسوولیت بنده، یکبار دچار تخلف شده است بنابراین نیازی به نصب پرده نبود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان تأکید کرد: نمی‌توان برای هر واحد متخلفی پرده نصب کرد چراکه ۱۱ هزار واحد در همدان وجود دارند که تقریبا روزانه پنج مورد از آنها دارای مشکلات بهداشتی هستند و نمی‌توان برای همه آنها پرده زد.

وی با بیان اینکه قبلا یک قنادی معروف دیگری در همدان تعطیل شد گفت: این مرکز سومین بار بود که تعطیل می‌شد به همین دلیل نصب پرده انجام شد.

خیراندیش افزود: هدف ما اصلاح مشکلات است و اگر مقاومتی در این زمینه صورت گیرد مراتب برخورد را تغییر می‌دهیم.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان شیرینی فروشی معروف فک پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟