Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار باغبادران گفت: ساختمان دادگاه بخش باغبهادران در شان دستگاه قضایی و مردم این بخش نیست برهمین اساس زمین مناسبی از سوی شهرداری در اختیار دادگستری قرار گرفته است و پروانه رایگان آن نیز برای سرعت بخشیدن به این امر صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان،حجت‌الله امینی در آیین افتتاح مجمتع حل اختلاف بخش باغبهادران با بیان اینکه پدر علم اعصاب و روان کشور متولد باغبادران است، اظهار کرد: مردم باغبادران همواره در مسائل مختلف پیشتاز بوده‌اند و با نیت خیر خود تلاش کرده‌اند مسیر موفقیت فرزندان خود را با تکیه بر داشته‌های خود رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  حضرت علی(ع) فرمودند اگر امروز حرفی برای بیان و افتخار به آن ندارید به گذشتگان خود نیز نبالید و باید گفت امروز نیز مردم باغبادران همچون گذشته در صحنه‌های مختلف حضوری پرشور دارند به گونه‌ای که نخستین شهید دفاع مقدس و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان لنجان برخواسته از این بخش هستند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه پایه شوراهای حل اختلاف بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی بود، تصریح کرد: باتوجه به افزایش پرونده‌های ورودی به مراجع مختلف دادگستری و تقاضای مردم برای رسیدگی سریع و دقیق به شکایات‌، این نیاز احساس شده است که برخی اختلاف‌ها و مشکلات ساده‌تر مردم از طریق صلح و سازش و داوری حل شود.

امینی ادامه داد: مردم باغبادارن در اِصلاحُ ذاتِ البَین و آشتی و سازش دادن مردم پیشینه خوبی دارند تا جایکه به گفته مسئولان قضایی شهرستان حدود ۵۰ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به شورای حل اختلاف بخش باغبهادارن به صلح و سازش ختم شده است.

وی اضافه کرد: نامگذاری مجتمع حل اختلاف بخش باغبهادارن با نام شهید مدافع حرم ثمرات بسیاری را برای مردم به همراه خواهد داشت و با توجه به اینکه کارکنان شورای حل اختلاف به صورت افتخاری مشغول به فعالیت هستند این مسئله باعث ایجاد انگیزه برای این افراد می‌شود.

شهردار باغبادران با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: نامگذاری معابر شهر و مزین کردن آنها با نام شهدا،‌ کمترین کاری است که می‌توان برای پاسداشت خون شهدا انجام داد و نامگذاری مجتمع حل اختلاف بخش باغبهادران به نام اولین شهید مدافع حرم شهرستان یک اتفاق فرهنگی بزرگ است.

امینی احداث ساختمان دادگاه در خور شان را یکی از خواسته‌های بحق مردم دانست و گفت: ساختمان دادگاه بخش باغبهادران در شان دستگاه قضایی و مردم این بخش نیست برهمین اساس زمین مناسبی از سوی شهرداری در اختیار دادگستری قرار گرفته است و پروانه رایگان آن نیز برای سرعت بخشیدن به این امر صادر خواهد شد.

کد خبر 402945

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران لنجان دادگستري دادگاه شهرداری شهروند مدیریت شهری ساخت و ساز شهر ساختمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟