Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز امدادرسانی به خانوارهای آسیب دیده در بارندگی های اخیر ابن شهرستان توسط نجاتگران این جمعیت را تشریح کرد.

«محسن علیزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، به خدمات رسانی هلال احمر این شهرستان در بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: طی بارندگی های اخیر و آبگرفتگی گسترده پس از آن، در اهواز، خدمات و اقلامی از ۲ منبع انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر و اقلام اهدایی داوطلبان این جمعیت به خانوارهای آسیب دیده ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز افزود: بیشترین تمرکز امدادرسانی با توجه به شرایط و حجم آبگرفتگی در مناطق شهرک دانشگاه، بهارستان، حصیر آباد، کمپلو، باغ شیخ، فرهنگ شهر، کوی معین زاده، منبع آب، ملاشیه، کیان شهر، سپیدار، کوی علوی، شهرک اهواز و لشکر آباد انجام شد و در سایر مناطق نیز با توجه به آبگرفتگی ها امدادرسانی صورت گرفته است.

 

وی به اقلام توزیع شده میان خانوارهای آسیب دیده اشاره کرد و اذعان داشت: ۲ هزار و ۹۳۹ تخته پتو، ۷۶ هزار و ۷۲۷ قرص نان، ۲۰ هزار و ۳۲۰ بطری آب معدنی، ۶ هزار و ۸۴۰ قوطی کنسرو، ۹۵۰ بسته مواد غذایی ماهانه و ۷۲ ساعته، یک هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم (در اردوگاه ها)، یک هزار و ۱۳۰ سری البسه مختلف، ۲۲ بخاری برقی و ۵۹ والر توزیع شد.

 

علیزاده تصریح کرد: ۱۸۵ خودرو گرفتار در آب نیز توسط عوامل جمعیت هلال احمر در اهواز رها سازی شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های مساجد شب یلدا خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی استان بوشهر محسن علیزاده امدادرسانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد