Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با تأکیدبراینکه هدف ما توجه به معیشت مردم و رفع مشکلات آنها است، گفت:کاندیداهایی که صلاحیت آنها احرازشده است می‌توانند از ۷ تا ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ شب به حسینیه مسجد حاج احمد مراجعه کنند. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدرضا غلامی پاک ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تشریح سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با اعلام اینکه هر کاندیدایی که شاخصه‌های لازم را داشته باشد می‌تواند در فراخوان این ائتلاف شرکت کند، اظهار داشت: نامزدهایی که در این شورا ثبت‌نام می‌کنند توسط اعضای کارگروه سیاسی و انتخابات مجمع که افراد صاحب‌نظر و باتجربه‌ای هستند مصاحبه شده و درنهایت تعدادی از این داوطلبان به‌شرط پذیرش سازوکار شورا انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بنا داریم درنهایت برای حوزه همدان، فامنین و قهاوند بیش از دو نماینده از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان معرفی نشود، افزود: پذیرش سازوکار ائتلاف، بررسی شاخص‌ها در مصاحبه‌ها و معرفی افراد انتخاب‌شده از سوی کارگروه سیاسی و انتخاباتی به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان، مراحلی است که هر فرد متقاضی باید طی کند.

حدادعادل: تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 202 حوزه انتخابیهاختصاصی| سازوکار جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس + فیلمعضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: بودجه سال 99 ضدمعیشت مردم است/ مجلس باید دولت را وادار به کار کند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان اعلام کرد: پس از معرفی افراد منتخب از سوی کارگروه سیاسی به مجمع عمومی، انتخابات بین این افراد برگزارشده و حداکثر سه برابر ظرفیت شهرستان همدان در مجلس یعنی 6 نامزد معرفی می‌شوند، پس‌ازاین مرحله نیز نظرسنجی‌ها اخذشده و نهایتاً دو نفر از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان به مردم معرفی‌ و حمایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته تنها مجمع در عرصه معرفی کاندیدا و انتخابات مجلس فعالیت می‌کرد اما در این دوره بنا داریم در ادامه کار ضمن کمک و هدایت، عملکرد نمایندگان راه‌یافته به مجلس را بررسی کرده و مطالبات به‌حق مردم را بیان کنیم.

غلامی پاک با تأکید بر اینکه هدف ما توجه به معیشت مردم و رفع مشکلات آنها است اعلام کرد: کاندیداهایی که صلاحیت آنها احرازشده است می‌توانند از 7 تا 12 دی‌ماه از ساعت 14 تا 20 شب به حسینیه مسجد حاج احمد مراجعه کرده و ضمن ثبت‌نام، در مصاحبه شرکت کنند.

وی بیان کرد: پس از انجام مصاحبه کارگروه سیاسی و انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان نتیجه کار خود را تا 15 دی‌ماه به مجمع ائتلاف اعلام کرده و آنها نیز پس از برگزاری انتخابات، اسامی نهایی کاندیداها را تا 18 دی‌ماه اعلام می‌کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان ابراز کرد: کسانی که در انتخابات برای تبلیغات زیاد هزینه کنند از سوی ما محل تردید قرار می‌گیرند چراکه حتی در صورت تمکن مالی نیز این اسراف ازنظر ما درست نیست.

وی بابیان اینکه  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تشکلی کاملاً مردمی است که هیچ‌گونه پشتیبان مال ندارد، اظهار داشت: حمایت ما از نامزدهای انتخاباتی صرفاً معنوی است چراکه ما منابع مالی در اختیار نداریم.

غلامی پاک با اشاره به اینکه در سازوکار مجمع جایگاه ویژه‌ای برای زنان و جوانان در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: درنهایت کسی از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مجلس راه می‌یابد که مردم او را انتخاب کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان نیز با تشریح فعالیت این ائتلاف در همدان عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که سبب افزایش قدرت بازدارندگی نظام در برابر دشمنان می‌شود و همچنین انتخاب اصلح و معرفی آن به مردم برای راه‌یابی به مجلس دو هدف مهمی است که ما آن را دنبال می‌کنیم.

وی بابیان اینکه مقدمات کار برای انتخابات فراهم‌شده است اما این به معنای انتخاب یک فرد خاص نیست، گفت: ازنظر ما تمام کاندیداها یکسان هستند و در یک جایگاه قرار دارند بنابراین تا زمانی که فرایند انتخاب افراد در مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی نشود نمی‌توانیم درباره هیچ‌کس اظهارنظری کنیم.

محمود احدیان درباره شرایط نامزدهایی که می‌خواهند در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان شرکت کنند گفت: پایبند بودن به احکام اسلامی، عدم انحراف عقیدتی و اخلاقی، پایبندی عملی به قانون اساسی، صداقت در گفتار و عمل، عدم دادن وعده‌های پوچ به مردم، امین و انقلابی بودن، پایبندی به ارزش‌های اسلامی ، پایبندی به استقلال همه‌جانبه کشور، استکبارستیز بودن، داشتن تقوای دینی و سیاسی ازجمله معیارهای ما برای انتخاب افراد است.

وی تصریح کرد: انتخابات پایان کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان نیست بلکه در نظر داریم مطالبه گری قانونی از افراد منتخب را آغاز کنیم چراکه آنها باید پاسخگوی وعده‌های خود به مردم باشند.

وی با تأکید بر توجه ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان به جایگاه بانوان و جوانان افزود: استراتژی ما در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و مطالبه گری با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/742/ ع

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند