Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مارکا، ادن هازارد مهاجم بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دیدار‌های سوپر جام اسپانیا به این تیم کمک کند.

براساس این گزارش رهایی این بازیکن بلژیکی از بند مصدومیت به تاخیر افتاده است و پیش بینی می‌شود بازگشت او فوریه ۲۰۲۰ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد در اواخر ماه نوامبر در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن مصدوم شد و در اوایل ماه دسامبر، سرویس رسانه‌ای رئال مادرید گزارش داد که وی دچار ترک جزئی در استخوان پای راست خود شده است.

سوپر جام اسپانیا این فصل در عربستان سعودی برگزار می‌شود و در قالب مینی مسابقاتی چهار تیمی خواهد بود. علاوه بر رئال، بارسلونا، والنسی و اتلتیکو مادرید در این رقابت‌ها با هم دیدار خواهند کرد.

در تاریخ ۸ ژانویه سال ۲۰۲۰ رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با والنسیا به مصاف هم می‌روند، روز بعد نیز اتلتیکو و بارسلونا با هم بازی می‌کنند و دیدار فینال روز ۱۲ ژانویه برگزار می‌شود.

بيشتر بخوانيد: ظاهر عجیب ستاره جام جهانی ۲۰۱۸ در قطر +عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادن هازارد تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه