Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -سه فروند لنج صیادی در اسلکه بندرحسینه شهرستان بندرلنگه بر اثر سهل انگاری یک ملوان طعمه حریق شدند و در آتش سوختند.

علی نیکویی فرماندار بندر لنگه اظهار داشت: حدود ساعت 14 بعد از ظهر امروز گزارش آتش سوزی 3 فروند لنج صیادی در بندر حسینه به ما رسید.

وی افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش اکیپ‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های بندر چارک و بندر لنگه و دهیاری‌های اطراف به محل حادثه اعزام شدند و در عرض 15 الی 20 دقیقه به مقصد رسیده و آتش را خاموش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکویی بیان کرد: هر کدام از لنج های صیادی بین 50 تا 70 درصد خسارت دیده‌اند اما با تلاش آتش‌نشانی اجازه داده نشد تا آتش به دیگر لنج ها سرایت کند.

 وی با بیان اینکه حدود 90 لنج دیگر در اسکله وجود داشتند خاطر نشان کرد: سهل انگاری یکی از ملوانان و عدم رعایت موارد ایمنی علت حادثه بوده است.

ابراهیم علیزاده دهیار سابق بندر صیادی حسینه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: این آتش سوزی ساعت 13:30 دقیقه امروز به وقوع پیوست و در اثر آن متاسفانه سه فروند لنج صیادی طعمه حریق شدند.

وی افزود: ابتدا یکی از لنج ها دچار آتش سوزی شد و سپس زبانه آتش به دو شناور مجاور نیز سرایت کرد و موجب حریق در آنها شد.
علیزاده گفت: بلافاصله با فرمانداری بندرلنگه تماس برقرار کردیم و درخواست نیروهای آتش‌نشانی دادیم که خوشبختانه سریعا اکیپ‌های آتش نشانی از بندرلنگه، شهرداری بندر چارک، فرودگاه بندرلنگه و دهیاری‌های مجاور به محل رسیدند و سریعا نسبت به خاموشی حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه 4 نفر به علت استشمام دود ناشی از آتش سوزی به بیمارستان منتقل شدند تصریح کرد: جنس این لنج ها از فایبر گلاس بود و برآورد اولیه ما از میزان خسارت حدود 6 میلیارد تومان است.

 به گزارش تسنیم بندر صیادی حسینه در 60 کیلومتری غرب بندرلنگه واقع شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد