Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله حسینی به دلیل کهولت سن و آیت الله ملک حسینی نیز در راستای تجمیع دو منصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج از سمت خود استعفا داده اند.

به نوشته خبرگزاری ایلنا، وی اظهار داشت: از سالهای گذشته تجمیع این دو منصب همچون دیگر استانها مورد تاکید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود اما آیت الله ملک حسینی به دلایل مختلفی امامت جمعه شهر یاسوج را نپذیرفتند و از دو سال گذشته نیز قصد خود مبنی بر کناره‌گیری از سمت فعلی را به اطلاع مسئولان امر رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یکی از این دلایل مباحث فقهی بوده چرا که نماز ایشان در یاسوج شکسته است و قاعدتا امکان امامت نماز جمعه برای ایشان وجود ندارد.

این منبع آگاه افزود: آیت الله ملک حسینی برای تدریس به قم برمی‌گردند اگرچه همچنان به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از خدمت به مردم شریف و ولایتمدار استان دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: احتمالا حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی شهر دهدشت جانشین آیت الله ملک حسینی و آیت الله حسینی در مناصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله حسینی آیت الله ملک حسینی امام جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند