Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملاک تعیین رتبه بر اساس ۳ شاخص است که عبارتند از نسبت تعداد کل استنادها به مقالات استنادکننده با متوسط جهانی ۱.۵، تعداد متوسط خوداستنادی پژوهشگران به ازای هرمقاله با متوسط جهانی ۶ و درصد متوسط خوداستنادی پژوهشگران که متوسط درصد جهانی آن رقم  ۱۴ است.

پایگاه استنادی ESI هر ساله براساس معیارهای بین‌المللی آخرین رتبه‌بندی دانشگاه های برتر دنیا در میان مؤثرترین دانشگاه های پراستناد دنیا را از ۱۰ سال گذشته که مدام در حال به‌روزرسانی است اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی می‌توانند در بین یک درصد برتر دنیا قرار بگیرند که این استنادات بیانگر ارزشمندی و کیفیت یافته‌ها و تولیدات علمی هستند.  

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی دانشگاه یزد، همچنین معیار انتخاب پژوهشگر برتر تعداد استنادات صورت گرفته به تولیدات آنها می‌باشد که بر همین اساس پژوهشگرانی که توانسته‌اند براساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران یک درصد و۲۰ درصد برتر دنیا قرار می‌گیرند.

هم‌اکنون حدود ۱۴ هزار دانشجو در ۱۰۰ رشته دانشگاه یزد در حال تحصیل هستند.

امسال ، تعداد دانشجویان استان یزد که در ۶۷ مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند، حدود ۷۰ هزار نفر و تعداد طلاب ۲۸ مدرسه دینی برادران و خواهران حدود پنج هزار نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 دانشجو روابط عمومی شاخص عضو هیات علمی دانشگاه یزد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه

یک اقتصاددان درباره روند نرخ تورم تا پایان سال توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

دیگر خبرها

  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند