Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دهکده گردشگری تیجرد ابرکوه بنای مدرن با مهندسی معکوس است که می‌تواند به‌عنوان الگویی برای همه کشور مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محسن کوشش تبار عصر امروز پس از بازدید از پروژه در حال احداث دهکده گردشگری تیجرد شهرستان ابرکوه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مجموعه شاهد هستیم بدون اینکه به ساحت تاریخ شهر اهانتی شود و دست‌اندازی ایجاد شود، اثر تاریخی دیگری به شهر تاریخی ابرکوه اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در این بنای کاملاً مدرن یک مهندسی معکوس موجب می‌شود بازدیدکننده به زمان حدود 300 سال قبل برگردد.

کوشش تبار تأکید کرد: در آینده‌ای نه‌چندان دور فرصت‌های شغلی متنوعی برخاسته از همین مجموعه و حوزه گردشگری ایجاد می‌شود. ضمن اینکه بهره‌برداری از این دهکده، جابه‌جایی ثروت و ارزآوری را نیز همراه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: اعتمادسازی قابل اتکایی که حوزه دولتی برای بخش خصوصی ایجاد کرده موجب شده است نگاه موسع، کامل و بلندمدت در این منطقه حاکم شود که قطعاً می‌تواند به الگوی خوبی برای سراسر ایران‌زمین به وجود آید.

این مقام مسؤول ابراز کرد: قطعاً این پروژه با حضور سرمایه‌گذار و بخش خصوصی آغازی بر پایان بی‌اعتمادی به دولت خواهد بود و مدیران محلی می‌توانند در توسعه صنعتی قدم بگذارند که در ساده‌ترین شکل خود حداقل 32 شغل مستقیم و 64 شغل غیرمستقیم ایجاد کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن توصیه به سرمایه‌گذار پروژه مذکور در راستای به‌کارگیری نیروهای بومی و استفاده از جوانان منطقه، افزود: در آینده‌ای نه‌چندان دور تنوع فرصت‌های اشتغال برای جوان‌ها در این منطقه رقم خواهد خورد.

کوشش تبار با بیان اینکه بخش خصوصی پیشران حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: از تمامی مسؤولین استان درخواست می‌شود با روش‌های تسهیل گری برای سرمایه‌گذاران فرصت سازی و اعتمادسازی کنند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از طرح‌های گردشگری شهرستان در حوزه تعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با میراث فرهنگی تلاش می‌کنیم تا موانع اداری و قانونی که در مسیر توسعه صنعت گردشگری است مرتفع کنیم.

کوشش تبار در خاتمه از استاندار یزد که توانسته است یک تیم اجرایی همدل و همراه را با برنامه‌ریزی و توسعه محور در این استان به وجود آورد که بزرگ‌ترین دستاورد در خصوص ایجاد درآمد پایدار است.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه گردشگری فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم