Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:13:30 GMT

ماموری که برای گرفتن مجرم به مردعنکبوتی تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۹۱۱۸

ماموری که برای گرفتن مجرم به مردعنکبوتی تبدیل شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مامور شهرداری در شهر شانگهای چین که متوجه کار غیر قانونی متخلف شد برای گیر انداختن او به مرد عنکبوتی تبدیل شد.

او توانست یک فروشنده خیابانی که غیرقانونی کار می‌کرد را شناسایی کند، بنابراین سعی کرد تا جلوی خلاف او را بگیرد و مانع فرارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامور شجاع برای گیر انداختن مجرم مجبور شد تا به شیشه جلو کامیون آویزان شود که صحنه ای مانند فیلم مرد عنکبوتی را تداعی نماید.

این صحنه توسط دوربین های نظارتی در خیابان ها ضبط شد و شاهدان نیز از اینگونه آویزان شدن به ماشین متعجب بودند.

درست است که ادامه ماجرا در قاب های ویدئویی مشخص نشد و همه از اعمال قانون مقابل مجرم ناامید شدند اما حقیقت این است که پلیس در انتظار دستگیری مجرم کمین کرده و در مسیری جلوتر ،کامیونش را متوقف کرد و قانون پیروز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرد عنکبوتی مامور مسئول شهردار چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار لحظه هلاکت مامور موساد در مصر +فیلم

گروه مصری «شهید محمد صلاح» با اعلام مسئولیت قتل یک فرد اسرائیلی اعلام کرد که او در پوشش تجارت، به عنوان مأمور موساد فعالیت می‌کرد.

به گزارش مشرق، گروه مصری «طلائع التحریر؛ مجموعه الشهید محمد صلاح» که مسئولیت قتل یک اسرائیلی به نام «زیف کیبر» را بر عهده گرفته و او را یکی از عناصر سازمان موساد معرفی کرده بود، ویدئویی از لحظه ترور این صهیونیست منتشر کرده است.

به گفته این گروه، این مأمور موساد در پوشش تاجر با پاسپورت کانادا وارد مصر شده و قصد جمع‌آوری اطلاعات و جذب افراد برای موساد را داشت که در یک عملیات به هلاکت رسید.

شهید محمد صلاح نام سرباز ۲۳ ساله مرزبانی مصر است که در سوم ژوئن سال گذشته ۳ نظامی اسرائیلی را در نزدیکی مرز مصر به هلاکت رساند و خود نیز به شهادت رسید.

در بیانیه این گروه همچنین آمده است که به زودی جزئیات چگونگی شناسایی «زیف کیبر» و فعالیت‌های او را منتشر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لحظه ترور مامور موساد در مصر (فیلم)
  • انتشار لحظه هلاکت مامور موساد در مصر +فیلم
  • اولین ویدئو از لحظه ترور مامور موساد در مصر
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • (عکس) ازدحام جمعیت برای عکس گرفتن با هادی چوپان در حرم امام رضا (ع)
  • چند باید علمی برای حمام رفتن
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • مجازات سارق با آویزان کردن روی آتش!