Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام رسانه‌های دنیا تلاش می‌کنند به ما الگو معرفی کنند در حالی که زیباترین و ناب‌ترین الگوها همین شهدای ما هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار رمضان شریف شامگاه پنج‌شنبه در یادواره ۲۵ شهید روستاتی النگ شهرستان کردکوی گفت: ما در یادواره شهدا وظیفه داریم به شهدا گزارش دهیم که توانسته‌ایم وظیفه خود را در قبال شهدا به درستی انجام دهیم یا خیر؟

سردار شریف افزود: ابتدا بگویم برخی جوانان ما نمی‌دانند نظام ستمشاهی پیش از انقلاب با مردم چگونه رفتار می‌کرد و رفتارش در قبال دشمنان چه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه با اشاره به غارت نفت ما توسط آمریکا در دوران قبل از انقلاب بیان داشت : نفت ما در دوران ستمشاهی متعلق به آمریکا بود و امروز هم صریحا دیدید که رئیس جمهور امریکا گفت در منطقه ما به دنبال نفت است.

معاون روابط عمومی سپاه افزود: جوانان بدانند که این کشور با چه زحمتی از چنگال آمریکایی‌ها درآمد و امام (ره) چگونه با اتکا به خداوند سرنوشت کشور را دست مردم سپرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا پیش از انقلاب همه مقدرات در دست دربار و عده‌ای محدود وابسته به دربار بود و مردم در تعیین امورات کشور نقشی نداشتند.

* منافقین و خاندان پهلوی منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت ما هستند

سردار شریف اظهار کرد : آمریکایی در ابتدای انقلاب کمر همت بستند تا با کودتا و توطئه و جنگ نظامی و تحریم اقتصادی انقلاب را از بین ببرند اما در تمام اقدامات خود شکست خوردند.

این مقام مسئول بیان داشت: چه منافقین و چه خاندان پهلوی به خاطر خیانت‌های خود به ایران، منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت ما هستند.

سخنگوی سپاه گفت: امروز از ژنرال‌هال قدکشیده صدام و حزب بعث خبری نیست، امروز از گروهک‌های تجزیه‌طلب خبری نیست، امروز از اردوگاه‌های منافقین در منطقه خبری نیست و این شکست‌ها مدیون خون شهداست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسدارن با بیان شرایط فعلی آمریکا و اسرائیل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند در بدترین شرایط تاریخ خود هستند که هر آنچه کری میخوانند فقط بلندی صوت است.

* دوره ذلت آمریکایی‌ها بعد از سقوط پهپاد رقم خورد/ با کمتر از ۵ دقیقه بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کردند

وی گفت: در حوزه امنیت به جایی رسیدیم که دشمنان این آب و خاک قادر نیستند به آن خدشه‌ای وارد کنند و هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند.

شریف افزود: دوره ذلت آمریکایی‌ها بعد از سقوط پهپاد رقم خورد و فرزندان این سرزمین طی چند سال اخیر در شامات و عراق حضور پیدا کردند و عاملی شدند که داعش رو به نابودی رفت.

وی اظهار داشت: در ماجرای گرانی سوخت دشمنان سعی کردند بر موج بی‌تدبیری‌ها و فشارهای اقتصادی سوار شوند اما با کمتر از ۵ دقیقه بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کردند.

شریف تاکید کرد: تمام رفتار این کشور با اذن ولی فقیه صورت می‌گیرد و پیروزی ما در همه صحنه‌ها مرهون این نوع رفتار است چراکه نگاه ما به دهان رهبری است و پای ما جای پا ایشان است.

* در ۴۰ سال گذشته همه تهدیدهای دشمن در عرصه‌های مختلف را به فرصت تبدیل کردیم/ گام دوم انقلاب گام شکست‌های پی در پی دشمن است

سخنگوی سپاه بیان داشت: جوانان دیروز گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند و برادرگونه با همت خود حماسه‌آفرینی جبهه‌ها را رقم زدند.

شریف با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز ۴۰ سال از استقرار جمهوری اسلامی می‌گذرد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب گام دوم انقلاب گام شکست‌های پی در پی دشمن است.

وی ادامه داد: ما در ۴۰ سال گذشته همه تهدیدهای دشمن در عرصه‌های مختلف را به فرصت تبدیل کردیم و به فضل الهی در ادامه هم قادر خواهیم بود به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران بیان داشت : امروز بزرگترین خلا کشورها نداشتن رهبری شجاع، مردم دوست آگاه و با بصیرت است و ما در جایی از عالم خلقت در روی کره زمین مثل امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم دلش برای توده مردم ایران بسوزد.

وی افزود: دو شاخصه رهبر فرزانه انقلاب مردمی بودن ایشان و تاکید بر دشمن‌شناسی است چراکه ایشان همواره فرموده‌اند که نباید دشمن را دست کم گرفت.

* فرزندان شما در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با ساخت پالایشگاه خلیج فارس این حربه را از دست دشمن گرفتند

شریف بیان داشت: یکی از تهدیدات همیشگی آمریکایی‌ها این بود که ما اجازه واردات بنزین به ایران را نمی‌دهیم در حالی که فرزندان شما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با استعداد و هوش سرشار ایرانی با ساخت پالایشگاه خلیج فارس این حربه را از دست دشمن گرفتند.

سخنگوی سپاه گفت: سال ۵۶ براساس آمار رژیم ستمشاهی از ۷۰ درصد جمعیت کشور در روستاهایی زندگی می‌کنند که اکثرا آب و برق نداشتند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن اعتراف می‌کند در وصیت‌نامه شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده که شامل پایبندی به دین، مذهب و خانواده، اعتقاد قلبی به رهبر خود و برآمدن از توده مردم می‌شود.

* جوانان این آب و خاک امروز راه شهدا را ادامه داده‌اند

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه‌های دنیا تلاش می‌کنند به ما الگو معرفی کنند در حالی که زیباترین و ناب‌ترین الگوها همین شهدای ما هستند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز می‌کوشد با انحراف خانوده ما از تربیت جوانانی با شاخصه شهدا جلوگیری کند اما مردم ما را باید در کنار ضریح علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)، راهپیمایی عظیم اربعین و راهیان نور دید که نشان می‌دهد دشمن در این نیرنگ خود هم شکست خواهد خورد.

شریف با بیان اینکه جوانان این آب و خاک امروز راه شهدا را ادامه داده‌اند، بیان داشت: به لطف خداوند و به برکت تلاش و مجاهدت مردان این سرزمین به قدری توانمند شده‌ایم که دشمن با درک مقداری از توان ما گزینه نظامی را از روی میز خود برداشته‌اند.

انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش‌آفرین باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران اظهار داشت: افتخار آفرینی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف محصول مجاهدت ها، روحیه ولایتمداری، انقلابی‌، جهادی و خادمانه پاسداران و بسیجیان و صبر و شکیبایی خانواده های آنها و حمایت های ملت بزرگ ایران از این نهاد مقدس است که توانسته دشمنان را در عرصه های مختلف شکست دهد به طوری که پاسداران انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته در همه عرصه های پاسداری و خدمت به مردم اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت های الهی است.

وی افزود: هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش آفرینی های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده و نقش آفرینی های حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف همواره برای ملت ایران امید آفرین، آرامش بخش، غرور انگیز و برای دوستداران انقلاب ظرفیت ساز برای مقابله با تهدیدات بوده که نمونه این مهم در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای جهان اسلام امت سازی کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اقتدار و قدرت کشور در عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند و به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تاثیرات راهبردی را بحمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6هزار و 200 شهید استان بود که در سال 98 اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول 7 سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد که دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تقدیر معظم له از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

کریمی ادامه داد: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری ها و سیاست گذاری های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و امسال با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد که امسال برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه ها را هدف‌گذاری و اجرایی می کنیم و جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی در کنار آموزش نظامی از ارکان موفقیت رزمندگان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و در دفاع مقدس این مهم بسیار مورد توجه بوده که باید تبیین شود و این نیازمند همت و تلاش پیشکسوتان است و جوانان باید علاوه بر بهره مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان آنها را در قالب های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/711/.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود