Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجاقی از مجتبی حسین زاده به عنوان ورزشکاری با روحیه پهلوانی و اخلاق‌مداری در عرصه ورزش ایران و جهان یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حسین اجاقی» امروز (پنج شنبه ۵ دی) در آیین هفتمین روز درگذشت «مجتبی حسین زاده» عضو سابق تیم ملی ووشو و قهرمان جهان  که در زادگاهش شهر سورشجان برگزار شد، اخلاق مداری را بارزترین ویژگی این ورزشکار دانست و گفت: تمامی ورزشکاران داخلی و خارجی رشته ووشو معترف هستند که مرحوم حسین زاده حاضر نبود به هر قیمتی برنده میدان باشد و همواره روحیه پهلوانی خود را حفظ می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اجاقی با تسلیت درگذشت ناگهانی مرحوم مجتبی حسین زاده افزود: درگذشت این ورزشکار نامی و با اخلاق کشور همگان را در شوک فروبرد  و جامعه ورزشی کشور داغدار از دست دادن این ورزشکار قهرمان است.

 

وی خاطرنشان کرد: بی شک الگوگیری از چنین روحیه پهلوانی از سوی جوانان رشته های ورزشی تداوم بخش راه مرحوم حسین زاده است.

 

در این مراسم، استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، مدیران کل، اعضای تیم ملی ووشو، جمعی از ورزشکاران و مردم ورزش دوست و قهرمان پرور استان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

 

مجتبی حسین زاده دارنده طلای رقابت های جهانی 2013 در سن پترزبورگ روسیه در سن 35 سالگی روز پنجشنبه 28 آذرماه به دلیل ایست قلبی درگذشت و وداع تلخی در اوج با جامعه ورزشی و مردم کشور داشت.

 

وی متولد 1363 در سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد است که در سال 2009 عضو تیم ملی ووشو اعزامی به مسابقات جهانی کانادا بود.

 

عضو سابق تیم ملی ووشو و قهرمان جهان در سال های اخیر به عنوان مربی به جامعه ورزشی کشور خدمت می کرد و شاگردان بسیاری را پرورش داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر استان بوشهر سرمربی تیم ملی ووشوی ایران قهرمان ووشوکار جهان مجتبی حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!