Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان شیاطین سرخ، یک بار دیگر جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر پس از برد 4-1 منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در اولدترافورد، به تمجید از روحیه شکست ناپذیری تیمش پرداخت.

شیاطین سرخ در بازی امشب 814 پاس ارسال کردند و در این زمینه از دقتی 90 درصدی برخوردار بودند تا بازی چشم نوازی را به نمایش گذاشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با مالکیت توپ 74 درصدی، بازی خود را به حریف دیکته کردند و در نهایت مزد آن را گرفتند. سولسشر در ارزیابی خود از مسابقه گفته است:

پس از 1-0 عقب افتادن، کاری کردیم که حریف اشتباه کند و به خوبی از آن‌ها بهره بردیم. مقابل واتفورد هم فرصت‌هایی ساختیم ولی از آن‌ها بهره نبردیم. میسون (گرینوود) مهاجمی است که با توپ عالی کار می‌کند. وقتی صاحب توپ است، اکثر اوقات می‌دانید که ضربه‌اش داخل چارچوب خواهد بود. خیلی دلچسب به توپ ضربه می‌زند و نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد، بسیار بی اعتنا است. وقتی مثل امروز فضا به دست بیاوریم، هر سه آن‌ها (اشاره به مهاجمان تیم) موثر هستند. این بچه‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند. این باشگاه می‌داند حتی اگر عقب باشیم، می‌توانیم در دقایق پایانی یک امتیاز یا حتی هر سه امتیاز را کسب کنیم. 

بازگشت پوگبا

مدت زیادی دور بوده است و هنوز مقداری برایش زود است اما باید به برگشتن به زمینی بزرگ عادت کند. ما (در تمرینات) فوتبال پنج نفره بازی کردیم ولی نه 11 به 11. او بهتر و بهتر خواهد شد.

برنامه مسابقات

این که از بازیکنان بخواهیم طی سه روز دو بازی انجام بدهند منصفانه نیست ولی باید با این قضیه کنار بیاییم. ما تیم جوانی در اختیار داریم که از نظر ذهنی قوی است و این یعنی آماده خواهیم بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی