Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: بسیج سپاه ناحیه زنجان، جایگاه برتر چهارمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج کل کشور را کسب‌ کرد .

محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر با تدبیر مقام معظم رهبری در ‌ارتباط‌ با فرماندهی و تسلط مسؤولان و زیرمجموعه‌ها نسبت به تشکیلاتشان پایه‌ریزی شده است، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر به‌ عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله بر اساس نتایج حاصله از انواع مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در بسیج با عنوان جشنواره مالک اشتر بسیج مطرح شده و در آن از بهترین و موفق‌ترین رده‌ها، فرماندهان و مدیران بسیج تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان اذعان داشت: احراز این رتبه برتر موجب ارتقای بیشتر معنوی، خدمتگزاری به مردم ولایت‌مدار استان زنجان و حفظ روحیه جهادی و انقلابی در مجموعه بسیج و سپاه ناحیه زنجان خواهد شد.

 سهندی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری، فراهم کردن زمینه رشد و معرفی رده‌های برتر و فرماندهان و مدیران موفق‌تر بسیج خواند و افزود:ایجاد یکپارچگی و همسویی در ارزیابی و معرفی سازمان‌های برتر، توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقای فرهنگ بسیجی و ارتقای سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان از دیگر اهداف این طرح است.

گفتنی است، لوح تقدیر و اعلام رتبه برتر در این جشنواره با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان استانی و شهرستانی بسیج تحویل فرمانده سپاه ناحیه زنجان شده است.

انتهای پیام/73002/ق/20

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره مالک اشتر مقام معظم رهبری مقام برتر سپاه ناحیه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد