Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال خوزستان، دو هفته مانده به پایان مسابقات به تیم گتوند کشاورز رسید.

علی پورافشار، رئیس کمیته فوتسال  استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال خوزستان روز گذشته، پنجشنبه برگزار شد که تیم کشاورز گتوند با نتیجه 7 بر یک برابر میهمان خود میلاد جوان اروند آبادان به برتری رسید و 2 هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمان این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم کشاورز گتوند با 12 برد از 12 بازی، 59 گل زده، 10 گل خورده، تفاضل گل 49 و 36 امتیاز برای دومین سال متوالی، مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال خوزستان را به دست آورد.

رئیس کمیته فوتسال  استان خوزستان گفت: تیم کشاورز گتوند موفق شد جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سه فوتسال کشور را نیز کسب کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیز تیم شاهین امیدیه در رده دوم قرار دارد و آنزان نوین ایذه در مکان سوم جای گرفته است.

پورافشار بیان کرد: تیم های کشاورز گتوند، شاهین امیدیه، آنزان نوین ایذه، نوید آبادان، سپاهان نوین ایذه، آیندگان پارسه امیدیه،ثامن شوشتر و میلاد جوان اروند آبادان، هشت تیم حاضر در این رقابت ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان