Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان بازگشت وزنه برداران به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ مشخص شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی وزنه برداری ایران با حضور در قطرکاپ آخرین مسابقه گزینشی المپیک خود را در سال ۲۰۱۹ به پایان رساند و ملی پوشان حدود دو هفته دیگر وارد اردو می شوند تا خود را برای مسابقات گزینشی المپیک در سال ۲۰۲۰ آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخواه سرمربی تیم ملی فعلا  هجدهم دی را به عنوان زمان آغاز مجدد اردوی تیم ملی در نظر گرفته است اما از آنجا که مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور بزرگسالان هفدهم تا بیستم دی برگزار می‌شود ممکن است برخواه تصمیم بگیرد آغاز اردو را به بعد از قهرمانی کشور موکول کند.

تیم ملی وزنه برداری در ابتدا باید خود را برای مسابقات گزینشی المپیک جام فجر که ۱ تا ۵ فوریه ۲۰۲۰ (۱۲ تا ۱۶ بهمن) در رشت برگزار می شود، آماده کند.

دومین مسابقه، رقابتهای غرب آسیا است که ۲۵ تا ۲۹ فوریه۲۰۲۰ (۶تا ۱۰ اسفند) در امارات برگزار خواهد شد.

آخرین و حساس ترین مسابقه گزینشی المپیک پیش روی وزنه برداران ایران، قهرمانی آسیا است که ۱۶ تا ۲۵ آوریل (۲۸ فرودین تا ۶ اردیبهشت ۹۹) در قزاقستان برگزار خواهد شد و در آن مسابقات تعداد گزینشی‌های نمایندگان ایران کامل خواهد شد.

نفراتی که به دنبال گرفتن سهمیه المپیک هستند از جمله کیانوش رستمی و سهراب مرادی که شرایط خوبی در رنکینگ المپیک ندارند در این مسابقات پیش رو باید هر چه در چنته دارند رو کنند تا با ثبت رکورد مجموع بالا امتیاز خوبی بگیرند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری ایران المپیک ۲۰۲۰ توکیو سهراب مرادی كيانوش رستمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی

هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به پرداخته و برای پاراتکواندوکاران در مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیان‌پور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت از استان بوشهر، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطا‌ها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی