Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۱۳ سنت معادل ۰.۲ درصد افزایش به ۶۸ دلار و ۵ سنت رسید. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پس از آنکه آمارها نشان داد که میزان خریدهای آنلاین مصرف کنندگان آمریکایی به ارقام بی سابقه ای رسیده و این تحلیل را تقویت کرد که بزرگترین اقتصاد جهان از رشد مطلوبی برخوردار است، قیمت نفت امروز شاهد افزایش بود و به بالاترین رقم در طی 3 ماه گذشته رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد افزایش به 68 دلار و 5 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد رشد به 61 دلار و 81 سنت رسید.

دیروز نتایج یک تحقیق تجاری نشان داد که خریدهای آنلاین تعطیلات کریسمس توسط مصرف کنندگان آمریکایی بالاتر از انتظار تحلیلگران بوده و رکورد شکنی کرده است. این گزارش موجب رشد شاخص ها در بورس آمریکا شد.

استفن اینز، تحلیلگر ارشد موسسه آکسی تریدر گفت، مصرف کنندگان آمریکایی نشان دادند که پول بیشتری در روزهای پایانی سال خرج کرده اند و این تاثیر مطلوبی بر بازار نفت دارد.

همچنین افزایش امیدواری ها نسبت به پایان یافتن جنگ تعرفه ای میان آمریکا و چین که در طی 17 ماه گذشته موجب افت رشد اقتصاد جهانی و نگرانی از آینده بازار نفت شده بود، عامل دیگر رشد قیمت بوده است.

با این حال، تاثیرات جنگ تجاری هنوز به قوت خود باقی است، به نحوی که آمارهای منتشر شده در ژاپن، سومین اقتصاد بزرگ جهان نشان می دهد که میزان تولیدات صنعتی این کشور در ماه نوامبر برای دومین ماه متوالی کاهش داشته است. با این وجود، قیمت نفت برنت در سال 2019 میلادی بیش از 25 درصد و نفت وست تگزاس اینترمدییت حدود 35 درصد رشد داشته که عمدتا ناشی از اقدام اوپک و متحدانش از جمله روسیه برای کاهش تولید بوده است. اوایل ماه جاری میلادی، اوپک و متحدانش توافق کردند که در سال آینده میلادی باز هم از حجم تولید نفت خود بکاهند.

انتهای پیام/

R1012128/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قیمت نفت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت نفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد