Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا ملامحمدی‌زاده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به بازدید روز گذشته خود از روند بازسازی سینما «ایران» ارومیه اشاره کرد و افزود:پس از سال‌ها رکود در زمینه بازسازی و احیای سینماهای شهر، اتفاق‌های مثبتی در حال وقوع بوده و امید است با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط، روند احیای محیط‌های فرهنگی مانند سالن‌های سینما سرعت بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: استاندار آذربایجان‌غربی و ریس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای بازسازی سینماها و توسعه پایدار فرهنگی در استان نگاه و رویکرد ویژه‌ای دارند و با افزایش و تخصیص اعتبارات لازم، بازسازی سینماها در دستور کار قرار خواهد داشت.

 رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی نیز گفت : تسریع در روند بازسازی سینماهای شهر ارومیه نیازمند عزم جدی مسؤولان استانی است.

«احد هوشمند قره‌باغ» با اشاره به ظرفیت فرهنگی و هنری استان، افزود: حوزه هنری با تلاش و انگیزه بالایی بازسازی سینماهای ارومیه را پیگیر بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گرفته است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سینماها، اضافه کرد: تلاش ما این است که بخش خصوصی نیز در بازسازی و بهسازی سینماها مشارکت داشته باشد که در این زمینه اقدامات امیدبخشی انجام شده‌است.

سینما «ایران» ارومیه به عنوان کوچکترین سینمای فعال شهر ارومیه از آبان امسال جهت احیای سالن اصلی و احداث سالن ویژه با ظرفیت محدود، درهای خود را بست تا به همت موسسه «بهمن‌سبز» حوزه هنری، دوباره پذیرای علاقه‌مندان به هنر هفتم باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سینما حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سینما حوزه هنری آذربایجان غربی ارومیه سینما حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز