Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم قاضی پور رییس کلانتری 137 نصر با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر شکسته شدن شیشه چند بانک، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای با شئی سنگین از سوی یک فرد به ماموران کلانتری مخابره شد که تیمی از ماموران تجسس کلانتری 137 نصر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری با حضور در محل های تخریب شیشه ها تحقیقات را آغاز کردند و توانستند سرنخ های از عامل این تخریب ها که یک شرور سابقه دار است را به دست آورند.

سرهنگ قاضی پور ادامه داد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه این شرور که در گذشته 2 بار بخاطر شرارت به زندان رفته بود را شناسایی کردند و ظهر چهارشنبه 4 دی ماه با هماهنگی مقام قضایی حکم ورود به خانه این جوان صادر شد اما وقتی ماموران وارد خانه این متهم شدند خبری از شرور سابقه دار از مخفیگاهش نبود.

این مقام انتظامی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری با اطمینان از اینکه متهم به مخفیگاهش باز می گردد به کمین نشسته و پس از 6 ساعت انتظار و تلاش موفق شدند شرور سابقه دار را در نزدیکی مخفیگاهش دستگیر کنند.

رییس کلانتری 137نصر اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم یک تیرکمان کشی قدیمی و یک ظرف ساچمه سنگین که با این ابزار اقدام به شکستن شیشه بانک ها و مغازه ها می کرد را به دست آوردند.

سرهنگ قاضی پور در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به شکستن شیشه ها برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زندان فروشگاه های زنجیره ای شیشه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر