Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امین منصور، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان اعلام کرد: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات دیسپیج اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۲۱:۰۱ مورخ ۵ دی ۹۸ گزارشی مبنی بر انفجار یک واحد مسکونی در احمد آباد لین ۱۰ اصلی دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به شدت حادثه سریعا مرکز ارتباطات ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد و در همان دقایق اولیه کارشناس مسئول مرکز هدایت عملیات بحران EOC و سرپرست اورژانس ۱۱۵ آبادان همراه کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حضور پیدا کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان ادامه داد: متاسفانه این حادثه منجر به تخریب کامل واحد مسکونی و مصدومیت ۳ نفر و فوت یک نفر دیگر شد.   او گفت: مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه برای ادامه درمان و مداوا به بیمارستان‌های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل شدند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت پزشکی اقدامات درمانی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت