Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاطمه هاشمی رفسنجانی پنجشنبه شب در مجمع سالیانه هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان شمالی اظهار داشت: بیماران خاص باید مانند فرد سالم با رعایت برخی مسائل مربوط به بیماری که پزشک به آنها توصیه می کند، ورزش کنند.

 وی با اشاره به برگزاری همایش های مختلف برای توجیه پزشکان برای تشویق بیماران به ورزش، خاطرنشان کرد: باید حداقل ۵۰ درصد بیماران ما ورزشکار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه افراد زیادی به ورزش علاقه ندارد، اظهار داشت: آنها حاضر هستند بیکار باشند و وقت خود را به بطالت بگذرانند اما،  هیچ فعالیت ورزشی نداشته باشند که این امر یک اشکال اساسی در زندگی همه ما است.

 وی با تاکید بر اهمیت دادن بیشتر به ورزش گفت: در این راستا یکی از مهم ترین اهداف فدراسیون تشویق بیماران به ورزش بویژه در سطح همگانی برای ایجاد شور و نشاط است.

 وی یکی از نقص های موجود در قانون را استخدام نشدن و یا نبود بیمه بازنشستگی بیماران خاص دانست و گفت: این در حالی است که بسیاری از این بیماران هم اینک در سطوح بالای تحصیلی و حتی شغلی به سر می برند.

 وی حضور خانم ها را در مجلس  فرصت بسیار مغتنم شمرد و گفت: حضور این قشر باعث شده کارهای خوبی از قبیل تصویب قانون تلقی بیماری اوتیسم در ردیف بیماری های خاص صورت گیرد و برنامه‌ریزی خوبی نیز برای حل مشکلات بیمه و استخدام بیماران خاص در دست انجام است.

رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه به دنبال ورزش قهرمانی نیستیم، اظهار داشت: باید ورزش در خانه هر بیمار جایگاه جدی پیدا کند.

وی با بیان اینکه هیات ها نباید فقط منتظر ورزش های قهرمانی باشند، افزود: باید با برگزاری مسابقات داخلی و شهرستانی بیماران را متوجه این امر کنند که ورزش جزئی از درمان و زندگی آنها است.

وی خاطرنشان کرد:  فدراسیون هر گونه تجهیزات و ابزار ورزشی هیات های استانی که نیاز داشته باشند تامین می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست از نبود خوابگاه به عنوان یکی از معضلات و مشکلات  استان یاد کرد و گفت: در سفر رییس جمهوری به  این خطه مبلغ ۷۰ میلیارد اعتبار برای ساخت خوابگاه اختصاص یافت که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

کوروش بهادری افزود: با ساخت این خوابگاه یکی از معضلات اساسی ورزش استان در میزبانی مسابقات کشوری برطرف خواهد شد.

 وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته برای این بیماران خاطرنشان کرد: با وجود استعدادی که در این ورزشکاران دیده شده است، در تمام مسابقات کشوری تلاش شده تا  تیم هایی از این گروه به این مسابقات اعزام شود.

 وی  در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در رشته کشتی پهلوانی  در این استان خبر داد و گفت: تاکنون حضور ۳۲ کشور در این مسابقات که تا ۲۵ روز آینده برگزار می شود قطعی شده است.
فاطمه هاشمی رفسنجانی برای بازدید از کلینیک بیماران خاص بجنورد و شرکت در مجمع سالیانه هیات خراسان شمالی به این استان سفر کرد و در دیدار  با استاندار، مقرر شد با رفع مشکلات موجود کلینیک بیماران خاص این خطه ۲۲ بهمن ماه امسال افتتاح شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بازنشستگی پیوند اعضا جامعه جهان مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!