Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:02:29 GMT

واريز سود سهام عدالت تا اوايل اسفند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۱۰۷۴

واريز سود سهام عدالت تا اوايل اسفند

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان خصوصی‌سازی: سود سهام عدالت از اوایل اسفند به حساب مردم واریز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایبِنا، آقای علیرضا صالح درباره میزان سود واریزی به حساب مشمولان گفت: رقم دقیق آن در وضع کنونی مشخص نیست و باید در ابتدا سود مدنظر از شرکت‌ها دریافت و سپس به حسابِ دارندگان سهم واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: برای مشخص شدن اینکه چه میزان سود سهام به مردم تعلق می‌گیرد باید تا ماه بهمن صبر کرد، اما به طور حتم تا ماه اسفند سود در نظر گرفته شده واریز می‌شود.
وی ادامه داد: سود‌هایی که از سوی شرکت‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد برای مردم است؛ بنابراین هر میزان سود به حساب سازمان واریز شود تا رقم آخر به مردم پرداخت خواهیم کرد.
صالح در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه در ابتدا قرار بود سود سهام عدالت در ماه آذر به حساب مشمولان پرداخت شود در حالی که زمان تعیین شده عقب افتاده است، گفت: شرکت‌ها هشت ماه فرصت دارند تا سود را در اختیار ما قرار دهند و با توجه به اینکه مجامع آن‌ها در تیرماه برگزار شد تا پایان بهمن فرصت دارند که سود را به حساب سازمان واریز کنند.
وی با بیان اینکه سهام عدالت تا آبان سال 99 آزادسازی می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد افزود: یکی از اهداف اصل 44 قانون اساسی، تشویق مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس است که امیدواریم این امر هرچه زودتر با آزادسازی سهام عدالت، محقق شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واریز سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد، اظهار کرد: بیشینه سرعت وزش باد در نیمه‌غربی و جنوب‌شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است، افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 751048

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟