Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:28:41 GMT

کشف ۴۴ کیلو تریاک از بار یک کامیون

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۱۱۴۳

کشف ۴۴ کیلو تریاک از بار یک کامیون

خبرگزاری میزان- محموله تریاک که در بین بار تایر‌های یک کامیون جاساز شده بود با تیزهوشی ماموران پلیس تهران توقیف شد. تاریخ انتشار: 10:30 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۵۶۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیانوش نظری درییس کلانتری ۱۵۴ چیتگر در تشریح این خبر گفت: ظهر چهارشنبه ۴ دی ماه تیمی از ماموران در حال گشت زنی در کیلومتر ۱۰ بزرپراه شهید لشگری به خودروی کامیونی مشکوک شدند و در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد شماره پلاک با رنگ خودرو مغایرت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستور ایست برای راننده کامیون صادر شد و راننده پس از توقف خودرو بارنامه و مدارک هویتی خودرو را در اختیار ماموران قرار داد که در این مرحله تیم پلیسی به بررسی بار کامیون که تایر‌های خودرو بود پرداختند که از داخل تایر‌ها یک گونی سفید رنگ به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران نیمه سنگین است

سرهنگ نظری ادامه داد: در بررسی داخل گونی جاسازی شده در میان تایر‌ها ۴۴ کیلوگرم تریاک به دست آمد که راننده کامیون ادعا بی اطلاعی از این مواد در بار کامیونش کرد و گفت که این بار تایر را از کرمان تحویل گرفته و به تهران آوردم.

این مقام پلیسی در پایان گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه ۵ پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین