Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: عملکرد هیات اجرایی انتخابات این استان در تایید و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطلوب و قابل دفاع است.

به گزارش برنا از اراک ،  بهروز اکرمی در نشست با امام جمعه خمین افزود: ستاد انتخابات استان مرکزی از اردیبهشت امسال تشکیل شد و فعالیت خود  را آغاز کرد و کمیته های زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هیات اجرایی در استان مرکزی در سطح کشور به عنوان اولین استان تشکیل شد و لیست این هیات در کوتاه‌ترین زمان آماده شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی با اشاره به تشکیل ۲۳ هیات اجرایی اصلی و فرعی در این استان اظهار داشت: این هیات‌های اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحقیقات محلی نیز انجام دادند.
اکرمی تاکید کرد: هیات‌های اجرایی قانون انتخابات را معیار تائید و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات قرار دادند و هیات نظارت استان مرکزی کمترین مشکل را تاکنون در سطح هیات‌های نظارت و اجرایی کشور داشته است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارچوب قانون در استان برگزار می‌شود و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم  وظیفه ستاد انتخابات است.
اکرمی، زادگاه امام راحل را شهرستان ویژه در کشور دانست و گفت: تمام نسل‌ها مدیون خمین هستند و پیشرفت این شهرستان ادای دین به بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی افزود: حل مشکل بیکاری خمین به برنامه مشخص و مصوب کارگروه های اشتغال، رفع موانع تولید و اقتصاد استان نیاز دارد.
اکرمی اظهار داشت: ظرفیت‌های نسبی این شهرستان نظیر گردشگری و کشاورزی شناسایی و از این ظرفیتها برای اشتغالزایی استفاده شود.
وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از لوبیای کشور در خمین تولید می شود، ادامه داد: راه‌اندازی  صنایع تبدیلی برای این محصول و گسترش آن زمینه ارزش افزوده برای شهرستان را فراهم می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری مرکزی اضافه کرد: ارگ میشیجان یکی از جاذبه های گردشگری خمین است و ظرفیت پذیرش گردشگران بومی و غیر بومی را دارد.
اکرمی گفت: از بیت تاریخی امام خمینی(ره) می توان برای جذب گردشگر خارجی استفاده کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی اشتغال انتخابات قانون مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست