Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:46:12 GMT

بایدمباحث فرهنگی را جدی بگیریم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۱۶۰۳

بایدمباحث فرهنگی را جدی بگیریم

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام  حسینی مقدم با بیان این مطلب به ضرورت های توجه به مباحث فرهنگی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : مدیران و کارکنان سازمان در بحث اربعین که حماسه ای عظیم بود کار جهادی را به نحو شایسته ای در موکب شهدای جهاد کشاورزی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول بیان کرد: فلسفه وجودی دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز بر گرفته از این مفهوم است تا واژه مدیریت جهادی کماکان زنده بماند و اثر بخش باشد.

حسینی مقدم با اشاره به جایگاه فرهنگ و نقش آن در اجتماع گفت: دشمن تهاجم فرهنگی را تدارک دیده تا علاوه بر هجمه اقتصادی ،فرهنگ ایران اسلامی را نیز نشانه بگیرد ، لذا برای مقابله با این رویکرد همه وظیفه داریم تا مباحث فرهنگی را جدی بگیریم و برای غنا بخشی به آن تلاش نمائیم.

این مقام مسئول در پایان به برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در بحث تشکیل گروه‌های جهادی پرداخت و گفت : گروه های ترویجی ، فرهنگی و امداد و خدمت رسانی در این برنامه ریزی بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به دنبال نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی در بخش کشاورزی هستیم و توفیقات بخش کشاورزی که محقق شده قطعا با توسعه فرهنگ و مدیریت جهادی به دست آمده است.

او  سپس به پتانسیل‌های کشاورزی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه طی یکسال اخیر در سایه مدیریت جهادی اثر بخشی مطلوبی را در بخش افزایش تولیدات بر جای گذاشته است.

او در ادامه بر حضور گسترده خانواده جهاد کشاورزی در راهپیمایی ۹ دی و در عین حال شرکت در اکثریت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: همه وظیفه داریم برای مقابله با ترفند دشمنان زمینه حضور حداکثری مردم را در حماسه ۹ دی و انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تهاجم فرهنگی اربعین حسینی هجمه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود