Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال العربی قطر خواهان کنارگذاشتن مرتضی پور علی گنجی شدند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو روزنامه الرایه چاپ دوحه گزارشی از آخرین وضعیت تیم العربی منتشر کرد. این نشریه نوشت از سوی هواداران العربی درخواست‌های مطرح شده که کنار گذاشتن مدافع ملی‌پوش ایرانی و لاسوگا، بازیکن تیم از این جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام این نشریه تمرینات آماده‌سازی تیم قطری از روز گذشته آغاز شد که بازیکنان خود را برای مصاف با الاهلی آماده کنند. در این جلسه اعضای خارجی که برای تعطیلات سال نو به کشورشان رفتند، حضور داشتند. هالگریمسون، سرمربی تیم بر تمرین تیم تیمش نظارت داشت و البته او اکنون با یکسری چالش‌ها از جمله بررسی وضعیت بازیکنان بومی و غیر بومی خود مواجه است.

در ادامه این گزارش عنوان شد که هواداران العربی از سران باشگاه خواسته اند که مرتضی پور علی گنجی از کادر بازیکنان کنار گذاشته شود و مدافعی با کیفیت بهتر برای کمک به تیم استخدام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواداران العربی مدافع ملی پوش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه آلومینیوم نوشت: متاسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرات می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضایی و ارکان  انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است