Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مرتضی محجوب بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا بامداد امروز با استقبال رییس فدراسیون به تهران وارد شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزای برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، تیم ملی شطرنج زیر 14 سال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا بامداد امروز با استقبال مهرداد پهلوان‌زاده، رییس فدراسیون شطرنج به تهران وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مرتضی محجوب در این دوره از مسابقات عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و به جز دور اول شطرنج‌بازان ایران از سد همه تیم‌ها با اقتدار گذشتند.

اعضای تیم زیر 14 سال ایران را سید کیان پورموسوی، بردیا دانشور، آبتین عطاخان، محمدجواد‌ خورشیدی و حمیدرضا ابراهیمی تشکیل می‌داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی کسب عنوان قهرمانی آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند