Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  یدالله موحد رئیس کل دادگستری کل استان کرمان از برگزاری آزمون جذب تصدی منصب قضاء در روز جمعه ۶ آبان ماه خبر داد و گفت: این آزمون به صورت همزمان در سه استان کرمان، سیستان وبلوچستان و هرمزگان برگزار می‌شود.

موحد در حاشیه بازدید از آزمون جذب تصدی منصب قضا در کرمان اظهار داشت:در این آزمون یک هزار ۲ هزار و ۲۶۲ نفر مرد و زن به رقابت بایکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۵۴۴ نفر از شرکت کنندگان مرد و مابقی خانم هستند، افزود: محل آزمون در هر سه استان، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز از آن استان می‌باشد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت:استان‌های کرمان به ترتیب با یک هزار و ۳۲۹ نفر، هرمزگان ۵۸۲ نفر و سیستان وبلوچستان با ۳۵۱ شرکت کننده بیشترین شرکت کننده را دارند.

رئیس کل دادگستری کل استان کرمان با اعلام اینکه نرم افزار ثبت نام این آزمون توسط معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کرمان طراحی شده است، افزود:کلیه امور اجرایی این آزمون با محوریت دادگستری استان کرمان وبا نظارت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه می‌باشد.

او اعلام کرد: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی بشوند، برای انجام تست شخصیت و مراحل گزینش دعوت خواهند شد و درنهایت در مناطق محروم این سه استان مشغول به امر خطیر قضاوت می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان گفت:آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری در استان کرمان نیز امروز جمعه ۶ دی ماه برگزار و در این آزمون بالغ بر ۲ هزار نفر در ۵۶ رشته تخصصی به رقابت بایکدیگر می‌پردازند.

او اعلام کرد: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی بشوند، با توجه به نیاز اعلام شده از سوی دادگستری کل استان و کانون کارشناسان برای آزمون عملی و مصاحبه شفاهی دعوت خواهند شد.

موحد اظهار کرد: داوطلبین پس از طی مراحل آزمون وارد دوره یک ساله کارآموزی می‌شوند و پس از گذراندن این دوره به عنوان کارشناس رسمی دادگستری انجام وظیفه خواهند نمود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله زنجیرانی فراهانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در آزمون سراسری امسال، دو هزار و ۸۵۰ داوطلب در پنج رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اضافه کرد: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و ۹۰۰ نفر زن و ۹۵۰ نفر مرد هستند.

وی گفت: از مجموع داوطلبان شرکت در آزمون سراسری، یک هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند.

کد خبر 6089275

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور