Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@23:59:12 GMT

شریعتمداری: ۹ دی ایستگاه پایان فتنه ۸۸ بود

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۲۱۲۰

شریعتمداری: ۹ دی ایستگاه پایان فتنه ۸۸ بود

خبرگزاری تسنیم: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان امروز در سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره حماسه ۹ دی، گفت: ۹ دی ایستگاه پایان فتنه سال ۸۸ بود.

وی با بیان اینکه با توجه به شواهد و اسناد موجود به وضوح می‌توان گفت فتنه ۸۸، فتنه‌ای آمریکایی و اسرائیلی بود، افزود: این فتنه مدیریتی بیرونی داشت و از درون حمایت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتنه ۸۸ جنگ احزاب یا همان جنگ خندق بود که همه دشمنان اسلام اختلافات ظاهری را کنار گذاشته بودند و به این نتیجه رسیدند که باید با هم موتلف شوند و اسلام نوپای آن روز را به پایان برسانند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ منافقین، نهضت آزادی، ملی گرا‌ها و بهایی‌ها آمده بودند، اظهار داشت: تکفیری‌های بیرونی آن موقع هم وارد ماجرا شده بودند در بیرون هم همه حمایت می‌کردند، اوباما مرکل و تونی بلراز این فتنه به صراحت حمایت می‌کردند.

شریعتمداری تصریح کرد: از مدت‌ها قبل همه شرایط را آماده کرده بودند، ده‌ها نفر از مسئولان عالی رتبه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان اساتید دانشگاه‌ها و تحت عناوین دانشگاهی وارد کشور شده بودند و با کسانی که قرار بود در فتنه نقش آفرینی کنند جلسات آموزشی گذاشتند و برخی از آن‌ها را به کشور‌های دیگر برده بودند.

این خبر تکمیل می‌شود..

منبع: فردا

کلیدواژه: شریعتمداری فتنه 88 نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودرو‌های عبوری را مدنظر قرار دادند. 
وی افزود: ماموران یک دستگاه سمند را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۵ کیلو تریاک را کشف کردند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)