Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به امامت حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی ابتدا با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: رسول گرامی اسلام با تقوا‌ترین انسان‌ها را حق گویان بیان فرمود، حتی اگر بیان حق برای آن‌ها ضرر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأسی از آیات و احادیث، افزود: راز موفقیت کشور در سعی و تلاش خودمان است وگرنه آمریکا و استکبار نمی‌خواهند مشکلات کشور ما حل شود، نباید ببینیم و منتظر باشیم تا دیگران برای ما کاری کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ما تا الآن از گردنه‌های پر پیچ و خم زیادی عبور کردیم و شاید بتوان گفت که ایران یکی از کشور‌هایی است که مملکت آن به صورت مستقل و بدون دخالت بیگانگان اداره می‌شود.

خطیب نماز جمعه یاسوج در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر سواد آموزی، گفت: سواد آموزی تاثیر زیادی در زندگی دارد.

او افزود:در اول انقلاب میانگین با سوادی ۳۰ درصد بود، اما الان به بر ما انقلاب به بالای ۹۰ درصد رسید.

امام جمعه شهر یاسوج با گرامیداشت روز پرستار، این قشر از جامعه را فرشته‌های نجات بخش انسان‌ها دانست.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: انتخابات هم حق و هم وظیفه است باید به گونه‌ای شرکت کنیم که مشت محکمی باشند بر پوزه بدخواهان.

اوادامه داد:همین انسجام و حضور مردم روح امام را خشنود و دشمنان نظام را ما امید می‌کند.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گفت: این یک آزمون برای مردم بود که ملت ما از این آزمون‌ها سرافراز بیرون آمد.

او در ادامه با تقدیر از همکاری ۲۱ ساله نهاد‌ها و شخصیت‌های مختلف با ایشان در نماز جمعه شهر یاسوج، گفت: اگر ناخواسته کاستی و یا نگرانی حاصل شد، از همه حلالیت و پوزش می‌طلبم.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به جایگاه ویژه بیت آیت الله ملک حسینی، گفت: این خانواده خانواده‌ای دینی بودند که در تشییع جنازه مرحوم آیت الله ملک حسینی مردم قدرشناس استان این را به نمایش گذاشتند.

او با بیان اینکه مدت‌ها بود که دوران امامت جمعه ما به پایان رسیده، گفت: از همین جا تا مراجع بالا بنا بود ایشان (آیت الله ملک حسینی) همچنان نماینده مقام معظم رهبری در استان بمانند.

حجت الاسلام حسینی گفت: امیدواریم امام جمعه جدید استان مثل سایر استان‌ها هم امام جمعه مرکز استان و هم نماینده ولی فقیه در استان باشد، در حوادث اخیر وقتی می‌بینیم به دفتر ائمه جمعه و ستاد‌های نماز جمعه حمله می‌شود، نشان این است که دشمن از این جایگاه‌ها رنج می‌برد.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: در یک کلمه عرض می‌کنم که بیش از پیش که دشمنان علیه ما تلاش می‌کنند ما هم بیش از پیش به مقابله با آن‌ها بایستیم و در نماز جمعه با شکوه‌تر شرکت کنیم.

رقابت در انتخابات باید برای خدا باشد، جهاد فی سبیل الله، تلاش برای خدا و کاری که این گونه نباشد، ارزشی ندارد، اگر ما به سوی خدا رفتیم خدا هم به ما لطف خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج از خدمات و تلاش‌های ۲۱ ساله آیت‌الله سید علی اصغر حسینی در سنگر امامت جمعه شهر یاسوج قدردانی کرد.

خاضع همچنین با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کناره گیری آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراححمد با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی ایشان اظهار کرد: بعد از شنیدن این خبر تعداد زیادی از قشر‌های مختلف مردمی خواستار استمرار حضور ایشان در استان شده اند که امیدواریم شاهد ادامه خدمت آیت‌الله ملک حسینی در استان باشیم.

انتها ی پیام/غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه نماینده ولی فقیه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام